Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Χριστούγεννα 2013

Καλημέρα, θέλω να ευχηθώ στους Φίλους Μου, Πρώτα στους Παλιούς «γιατί αυτή η Κολωνία κρατάει Χρόνια» Να έχουν πολύ χαρούμενα Χριστούγεννα,
και μια Καλή Χρονιά. Βέβαια το να λέει κάποιος «Καλή Χρονιά» με ό,τι συμβαίνει γύρω μας και στην Πατρίδα μας είναι σήμα κατατεθέν ότι βρίσκεται κάπου και κάτι πίνει και δεν μας το λέει. Εγώ δεν βρίσκομαι πουθενά, δεν «πίνω» τίποτα και σας εύχομαι ολόψυχα μέσα από την Καρδιά μου να έχετε Πραγματικά καλά Χριστούγεννα και καλή χρόνια. Θέλω επίσης να ευχηθώ του Χρόνου να είστε όλοι καλά και να μπορούμε όλοι μας να τα πούμε πάλι, τουλάχιστον από κοντά, γιατί πολλοί καλοί φίλοι, ειδικά οι παλιοί μου έχουν λείψει.

Χρωστάω όμως και ευχές στους Νέους Φίλους που έχω κάνει τώρα τελευταία, και αυτοί είναι λίγοι, ποιοτικοί φυσικά διαφέρουν όπως η μύγα μες στο Γάλα, όπως οι Παλιοί Μου Φίλοι, μερικοί είναι και συνάδελφοι.

Φίλοι μου Παλιοί και Νέοι, μέσα από την καρδιά μου Να είμαστε όλοι μας Γεροί και δυνατοί για πολλά χρόνια να χαιρόμαστε την φίλια μας, επίσης τους Ανθρώπους που Αγαπάμε και που μας στέκονται. Να περάσετε Μαζί τους καλές γιορτές, χαρούμενα Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά.

Να σας Ζητήσω μέσα σε αυτή την δύσκολη χρόνια να βρείτε την Ιθάκη που όλοι Θέλουμε μέσα στην ψυχή μας μαζί με τους Ανθρώπους μας. Καλά Χριστούγεννα, Καλή πρωτοχρονιά και το Σπουδαιότερο Καλή Χρόνια.
Ο φίλος σας Γιάννης Μπαρδόπουλος 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα