Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου 2009

Μια συνέντευξη της Κ. Μπήλιου στην espresso των Χριστουγέννων

"Το ήξερα ότι θα είναι δύσκολη χρονιά για τη Μενεγάκη" Αση Μπήλιου: 25.12.2009

όσοι θέλετε διαβάστε και εδώ!


Είναι κατά κοινή ομολογία η αστρολόγος που κάνει τους τηλεθεατές της να νομίζουν ότι μιλάει για τον καθένα ξεχωριστά. Η Αση Μπήλιου αποκαλύπτει στην «Espresso της Κυριακής» το μυστικό της επιτυχίας ενός αστρολόγου, αναφέρεται στα νούμερα τηλεθέασης της Ελένης Μενεγάκη και μάλιστα μας πληροφορεί πως για να «διαβάζει» το μέλλον του «Καφέ με την Ελένη» έχει καταρτίσει ξεχωριστούς αστρολογικούς χάρτες, έναν για την παρουσιάστρια, έναν για την ίδια την εκπομπή και έναν για το κανάλι!

- Σου στέλνουν πολλά μηνύματα λέγοντας πως είσαι έγκυρη. Πολλοί χιλιάδες Κριοί όμως δεν μπορεί να είναι ίδιοι μεταξύ τους. Ποιο είναι το μυστικό που σε διαφοροποιεί από τους άλλους αστρολόγους;
Τα ζώδια αφορούν ένα μεγάλο κομμάτι του χαρακτήρα μας που είναι κοινό. Θεωρώ ότι σε ένα βαθμό ένας Κριός μπορεί να βιώνει παρόμοιες καταστάσεις με κάποιον άλλον. Βέβαια, αυτό που λέω έχει να κάνει με κάτι πιο γενικό. Αν πας να κάνεις μια πολύ συγκεκριμένη πρόβλεψη νομίζω ότι έχεις χάσει το παιχνίδι. Αυτό που μπορείς να περιγράψεις είναι το πώς είναι η ημέρα σε επίπεδο ψυχολογικό για τον άλλον. Αυτός είναι ο λόγος που με παρακολουθεί ο κόσμος.
- Οι αστρολόγοι που γνωρίζουν τις όψεις των πλανητών έχουν τη δυνατότητα να μην αποτύχουν ποτέ;
Ενας αστρολόγος μπορεί να κάνει λάθος εκτίμηση, όπως μπορεί να κάνει ένας επιτυχημένος γιατρός ή νομικός ή οποιοσδήποτε. Οσον αφορά τις προβλέψεις που κάνουμε για τον ίδιο μας τον εαυτό, εκεί το ποσοστό του λάθους μπορεί να είναι μεγαλύτερο επειδή δεν είσαι αντικειμενικός. Προσπαθώ όμως να είμαι αντικειμενική.
- Πώς αντιμετωπίζεις τους ανθρώπους που σε πλησιάζουν μόνο για να τους πεις το ζώδιό τους;
Κάποιες φορές με κουράζει όταν με ρωτούν μόνο για τα άστρα, αλλά εξαρτάται πώς σε πλησιάζει ο άλλος. Υπάρχουυν άνθρωποι που είναι αγενείς. Δεν λένε καν καλημέρα. Είναι 8.00 το πρωί, δεν έχω πιει καφέ και απλώς με ρωτούν τι λένε τα άστρα. Ευτυχώς οι πραγματικοί μου φίλοι δεν με ταλαιπωρούν. Θα με ρωτήσουν μόνον εάν είναι μεγάλη ανάγκη.
- Αν σε έβαζαν να διαλέξεις ανάμεσα στην Ελένη Μενεγάκη και την εκπομπή σου, τι θα επέλεγες;
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Στο πρωινό η αστρολογία είναι μία ενότητα μιας ολόκληρης εκπομπής. Το «Star system» είναι κάτι δικό μου. Αν έπρεπε λοιπόν να αποφασίσω κάτι από τα δύο, φυσικά θα επέλεγα την εκπομπή μου. Είναι το... παιδί μου.
- Τι άλλαξε και σου λένε όλοι ότι ξαφνικά δείχνεις το χιούμορ σου;
Είχα χιούμορ από τότε που ήμουν παιδί. Ημουν πάντα η χαρά της ζωής όπου ένιωθα οικεία και εξακολουθώ να είμαι όταν νιώθω έτσι. Οταν πήγα στην Ελένη δεν μπορούσα από την αρχή, μη γνωρίζοντας κανέναν, να παίζω… σφαλιάρες. Με τον καιρό εξοικειώθηκα αλλά και η Ελένη ήταν πιο ανοιχτή.
- Το περασμένο καλοκαίρι είχες συζητήσει με την Ελένη για το πώς θα πάει η εκπομπή φέτος από αστρολογικής άποψης;
Από τον Μάιο είχα την αίσθηση ότι θα ήταν μια δύσκολη χρονιά για μας. Το είχα συζητήσει με την Ελένη. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι παραιτούμαστε και δεν κάνουμε προσπάθειες ή ότι θα μας χαλάσει το κέφι. Οπως τα βγάλαμε πέρα στα εύκολα, θα τα βγάλουμε και στα δύσκολα. Η Ελένη δεν μάσησε ποτέ.
- Τώρα τι βλέπεις; Είναι μια σεζόν που θα είναι αρκετά δύσκολη;
Θα έχει πολύ ανταγωνισμό. Η Ελένη όμως δεν θα κριθεί ούτε για τους τρεις μήνες ούτε για τη σεζόν. Κρίνεται τόσα χρόνια.
- Ποιον αστρολογικό χάρτη κοιτάς για να δεις το μέλλον της εκπομπής;
Υπάρχει χάρτης της εκπομπής, ωστόσο, επειδή η εκπομπή είναι η παρουσιάστρια, φυσικά κοιτάω αυτόν της Ελένης, μετά της εκπομπής και μετά του καναλιού και όλων των ενδιαφερομένων.
- Σε μεσημεριανές εκπομπές έχουν βγει αστρολόγοι και είπαν πως η Ελένη θα ανέβει σε τηλεθέαση από τον καινούργιο χρόνο;
Δεν ξέρω κάθε αστρολόγος πώς δουλεύει. Χωρίς να θέλω να μειώσω τους άλλους αστρολόγους, πολλές φορές προκειμένου να γλιτώσουν τις ερωτήσεις, τη δύσκολη θέση όπου προφανώς βρίσκονται, μπορούν να πουν κάτι γενικό. Για παράδειγμα, η Ελένη είναι Σκορπιός, άρα, θα γίνει αυτό. Εγώ δεν βγαίνω να μιλήσω για κανέναν αν δεν γνωρίζω τον χάρτη του. Αυτοί που ισχυρίζονται ότι θα ανέβει η εκπομπή, δεν ξέρω τι βλέπουν.

Κάθε καθώς πρέπει Σ.Τ. πρέπει να περιλαμβάνει και τα προσωπικά του παρουσιαζόμενου

«Εχω σχέση 17 χρόνια αλλά δεν ονειρεύτηκα ποτέ τον εαυτό μου με νυφικό»
Εκτός της πολλής δουλειάς, η Αση Μπήλιου αφιερώνει χρόνο και στον άνθρωπό της, τον Δημήτρη, με τον οποίο βιώνει 17 χρόνια τη σχέση Ταύρου με Τοξότη, και μας λέει γιατί δεν προτίθεται να ντυθεί νυφούλα.
- Τι έκανες προτού ασχοληθείς με την τηλεόραση;
Εχω σπουδάσει γαλλική φιλολογία. Εχω διδάξει μάλιστα σε παιδιά. Μετά ασχολήθηκα με το ραδιόφωνο. Εκανα εκπομπές στο ραδιόφωνο και ήμουν στις δημόσιες σχέσεις ξένου ρεπερτορίου δισκογραφικών εταιρειών. Ημουν δεκαπέντε χρόνια στο ραδιόφωνο και ενώ νόμιζα ότι αυτό είναι που πρέπει να κάνω, ήρθαν έτσι τα πράγματα που αυτό τελείωσε και έτσι μεταπήδησα στην αστρολογία. Μέχρι τότε τα ζώδια ήταν το χόμπι μου. Επεσα με τα μούτρα στο χόμπι προκειμένου να μάθω γιατί τα επαγγελματικά μου δεν πήγαιναν καλά.
- Πώς ήρθε η τηλεόραση;
Εγώ δεν επιδίωξα να γίνω γνωστή και να μπω στην τηλεόραση. Εγινε πολύ ξαφνικά. Μου έκαναν μια πρόταση να περάσω από κάστινγκ. Ηρθε συγκεκριμένα από τη Μαρία Μπακοδήμου το 2001 για το πρωινό του MEGA. Τη γνώριζα τη Μαρία από τα περιοδικά όπου δούλευα. Τότε είχα δει στο ωροσκόπιό μου ότι είχα μια ευκαιρία στα επαγγελματικά μου και το ρίσκαρα.
- Φανταζόσουν τον εαυτό σου πασίγνωστη αστρολόγο με εκπομπή και βιβλία;
Δεν μου περνούσε από το μυαλό όλο αυτό το πράγμα. Νιώθω περήφανη που κατάφερα να κάνω αυτά γιατί βοήθειες δεν υπήρχαν στη ζωή μου. Ο,τι έκανα το έκανα μόνη μου. Απλώς σε κάθε δύσκολη στιγμή -σχεδόν διά μαγείας- κάποιος βρισκόταν να με βγάλει από τη δύσκολη θέση.
- Αναφέρεσαι συχνά στην εκπομπή στον σύντροφό σου. Θα τον παντρευτείς;
Εχω σχέση 17 χρόνια. Είμαι σταθερή. Δεν νομίζω όμως ότι θα παντρευτώ ποτέ. Δεν με ενδιαφέρει ως διαδικασία. Είμαι Τοξότης και μου αρκεί η συμβίωση. Δεν ονειρεύτηκα ποτέ τον εαυτό μου με νυφικό. Μου φαίνεται κάτι ξένο.
- Σου έχει κάνει πρόταση γάμου;
Μου έκανε πρόταση από την πρώτη ημέρα που ήμασταν μαζί. Είναι Ταύρος και ευτυχώς μοιραζόμαστε κοινές αντιλήψεις και πεποιθήσεις.
από την ΕΒΕΛΙΝΑ ΝΥΚΤΑ

Ακολουθούν και τα σχόλια χρηστών απο το site της Espresso

4 σχόλια, γράψε το δικό σου σχόλιο
einai kairos h Menegaki na paei spiti tis sta paidakia tis..........
joanna 27.12.2009

ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.....
ΑΚΗΣ 27.12.2009

afou toksere (twra katopin eorths) giati den to martirouse?
xristos 26.12.2009

Egw blepw thn eleni apo to 1999 pou htan ston Ant1. Nomizw pws Kapios Stathis kai mia allh paxouli gineka ths ekpomphs poli bla bla opws kai kapia NANA apo to mesimeriano express thn anevazoun thn katebazoun kai thn kritikaroun (gia thn gnomh mou) kakoprwereta gia to oti dipote pei PX extes akousa na lene pws pws exi to thrasos na bgenei se photographies sta periodika kai apo thn allh na leei na mhn agorazoun periodika me photographies ths paralipoun bebea na dieukrinisoun pws h Menegaki milaei gia photos pou bgikan xwris thn thelish ths. . Distixaws kai i dio aftes ekpompes zoun apo thn menegakh alla an eimoun egw aftes den tha milaga gia teletheasi pou to mesimeriano xpress diskola pianei dipsifia noumera. H astrilogos den xriazotane toso talento na katalabene pws h enneni tha eixe diskolies giati thn perimenane sthn gwnia oloi afth oi moxthiroi. Oso gia to didimo ston Antenna eine fouska pou tha skasei grigora. EMENA TH LEFTA MOU PARAMENOUN ME THN WREA ELENI.me agaph apo USA kai me polles euxes gia kales giortes.Harry
harry 25.12.2009


Νομίζω ό,τι κάθε σχόλιο δικό μου περιττεύει, όσοι θέλετε σχολιάστε !

Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

Αστρολογικές Προβλέψεις και Εκπομπές

Όπως κάθε χρόνο, η μονή αξιόπιστη αστρολογική εκπομπή στη Ελλάδα, «Οι πύλες του ανεξήγητου» με τον Κώστα Χαρδαβελα, έκανε και φέτος, στα τέλη της χρονιάς (19-20/12ου/2009) και μπροστά στο νέο έτος 2010, ένα αστρολογικό αφιέρωμα για τα μελουμενα στα «ζώδια», καλεσμένοι ήταν οι: Κώστας Λεφάκης, Σμάρω Σωτηράκη, Χρήστος Ντούβλης, Χρυσάνθη Σπίγγου, και Βαγγέλης Γεωργιάδης. Για το άστρο της Βηθλεέμ, μίλησε ο Διευθυντής του Ευγενιδιου Πλανητάριου κος Διονύσης Σιμόπουλος. Συνεντεύξεις είχαν από την Θεοδώρα Ντάκου, από ξένους αστρολόγους σχετικά με την επιρροή που εξασκούν στο εξωτερικό και στους πολίτικους, έγινε εκτενή αναφορά, για το Χρηματιστήριο, όπως και συνέντευξη του Θωμά Γάζη.

Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2009

Όταν οι συνάδελφοι έχουν επιτυχίες πρέπει να χαιρόμαστε, δε πρέπει; πρέπει!




Την Κυριακή έδωσα κάποια συγχαρητήρια, αλλά επειδή και τα μηχανήματα κολλάνε τον ιο H1N1, σβήστηκαν τα συγχαρητήρια μου. Και τα αναρτώ εδώ!

Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009

Eλληνική εφεύρεση με εφαρμογή στο Διάστημα

Eπειτα από χρόνια δοκιμών δημιουργήθηκε μια νέα κινηματική θεωρία της Φυσικής


και την Ελενα Καρανατση
Hμερομηνία δημοσίευσης: 18-10-09
Παρουσιαση εδω, www.youtube.com/tsiriggakis,
και εδω www.tsiriggakis.gr

Το πάθος για την τεχνολογία και οι ατέλειωτες ώρες εντατικής παρατήρησης και δουλειάς ενός μηχανουργού - εφευρέτη παντρεύτηκαν με την επιστημονική έρευνα ενός καθηγητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και γέννησαν μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανακάλυψη, «καθ' όλα ελληνική». Εναν μηχανισμό αντιβαρύτητας και μία νέα κινηματική θεωρία της Φυσικής. Το πόσο ιδιοφυής, σημαντική και αξιοποιήσιμη είναι ή μπορεί να αποδειχθεί μια τέτοια ανακάλυψη θα το δείξει ο χρόνος.

Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης από την Κέρκυρα, ο οποίος έχει βραβευθεί στο παρελθόν (1982) για την εφεύρεση του «διαφορικού χωρίς γρανάζια», μία ελληνική πατέντα που έλαβε ανώτατες διακρίσεις, κέρδισε το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας. Ο καθηγητής της Σχολής Μηχανολόγων-Μηχανικών του ΕΜΠ Χριστόφορος Προβατίδης έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δουλειά του κ. Τσιριγγάκη και έπειτα από 26 χρόνια έρευνας, συνεχούς κατασκευής δοκιμίων και στενής συνεργασίας κατέληξαν στη δημιουργία του μηχανισμού αντιβαρύτητας.

Η αξία ενός τέτοιου μηχανισμού, σύμφωνα με τους κ. Τσιριγγάκη και Προβατίδη, που επισημαίνουν ότι είναι κτήμα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και επομένως του ελληνικού Δημοσίου, έγκειται στο γεγονός ότι υπόσχεται έναν νέο πρωτοποριακό τρόπο λειτουργίας των προωθητικών συστημάτων (μέσα μεταφοράς, μεταφορικά και ανυψωτικά συστήματα) με εφαρμογές στη διαστημική τεχνολογία, την αεροναυπηγική αλλά και άλλους τομείς. Οι έως σήμερα επιστημονικά γνωστοί τρόποι μετάδοσης κίνησης για τη λειτουργία συστημάτων προώθησης είναι η τριβή μεταξύ τροχών και επιφάνειας κίνησης, η προώθηση αέρα ή νερού σε αντίθετη κατεύθυνση απ' αυτή της κίνησης (πλοία, αεροπλάνα) και η εκδίωξη του καυσίμου (π.χ. πύραυλοι). Με αυτές τις μεθόδους, όμως προκαλείται δύναμη αντίδρασης, η οποία καταναλώνει σημαντικό έργο, ενώ με τον μηχανισμό αντιβαρύτητας μειώνεται η αντίδραση, άρα και οι απώλειες προς το περιβάλλον.

Οι δύο εκτιμούν ότι πρόκειται για μία σημαντική ανακάλυψη, για την οποία μάλιστα δέχθηκαν συγχαρητήρια επιστολή του πρύτανη του ΕΜΠ κ. Ν. Μουντζούρη. Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης, ο οποίος αφιερώνει όλο του το έργο στη γυναίκα του Κατερίνα, που απεβίωσε πριν από μερικούς μήνες, εξηγεί στην «Κ» ότι πρώτη του έμπνευση ήταν ο μηχανισμός των Αντικυθήρων (σχετικά παρακάτω στήλες).

Το 1967 ο κ. Τσιριγγάκης άρχισε να μελετά τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και 13 χρόνια μετά έφτιαξε το διαφορικό χωρίς γρανάζια. Κατά τη διάρκεια κατασκευής του παρατήρησε ορισμένα παράξενα φαινόμενα ταλάντωσης. Αυτή η παρατήρηση ήταν η αφετηρία για τη σημερινη εφεύρεση, η πατέντα της οποίας έχει υποβληθεί στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ. Στόχος του εφευρέτη ήταν το έντεχνο «σπάσιμο» του κύκλου, στο οποίο τον βοήθησε ο γιος του, Βασίλης Τσιριγγάκης, μηχανικός υπολογιστών και συστημάτων.

Αρχή λειτουργίας
Πιο συγκεκριμένα, η αρχή λειτουργίας του καινοτόμου μηχανισμού συνίσταται σε δύο κινητήρες, οι οποίοι παράγουν δύο περιστροφές. Η πρώτη περιστροφή δημιουργεί μια τροχιά που μοιάζει με το σύμβολο του απείρου και πάνω της κινούνται απρόσκοπτα μία, δύο ή και περισσότερες μάζες. Η δεύτερη περιστροφή είναι καθοριστική για να επιτευχθεί η πρόωση. «Οταν οι στροφές των κινητήρων συνδυαστούν κατάλληλα, τότε συντονίζεται με τέτοιον τρόπο η φυγόκεντρος δύναμη, ώστε το αντικείμενο επί του οποίου προσαρτάται ο μηχανισμός μπορεί και προωθείται αντιβαρυτικά», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Χριστόφορος Προβατίδης, καθηγητής του ΕΜΠ.

Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του μηχανισμού παρατηρήθηκε απώλεια βάρους σε ηλεκτρονική πλάστιγγα ακριβείας, δηλαδή οι κινούμενες μάζες ήταν σημαντικά ελαφρύτερες.

Οπως λέει ο κ. Προβατίδης αυτός ο προωθητικός μηχανισμός αξιοποιεί παρατηρήσεις αντιβαρυτικών φαινομένων της Φύσης (όπως ο τρόπος κίνησης των φτερών του πτηνού κολιμπρί) δεν «παραβιάζει» κανένα νόμο της φυσικής ούτε αξίωμα της Θερμοδυναμικής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προωθητικός μηχανισμός ιπτάμενων αντικειμένων και οχημάτων, τα οποία στο μακρινό μέλλον θα κινούνται αυτόνομα χωρίς συγκρούσεις, όπως για παράδειγμα κινείται η σκόνη μέσα σε μια ηλιακή ακτίνα.

Πιο αναλυτικά, μία αρχική εφαρμογή θα μπορούσε να αφορά την άνετη και πλήρως αυτόνομη μετάβαση προς το Διάστημα. «Αν μία αποστολή στο Διάστημα εμφανίσει πρόβλημα θα μπορεί ανά πάσα ώρα να ανακληθεί και να επιστρέψει στη γη», υποστηρίζει ο εφευρέτης κ. Θ. Τσιριγγάκης.

Εκτός από τη διαστημική τεχνολογία, ο μηχανισμός αντιβαρύτητας θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στα ελικόπτερα αλλά και στα αεροπλάνα. Ειδικότερα, με την προσθήκη ενός αντιβαρυτικού μηχανισμού, το ελικόπτερο θα μπορούσε να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες, να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και να μην είναι ευάλωτο στις κακές καιρικές συνθήκες.

Οσο για τα αεροπλάνα, η χρησιμότητα ενός τέτοιου μηχανισμού αφορά κυρίως την ασφάλεια των πτήσεων.

Παρέμβαση πρύτανη ΕΜΠ για την έρευνα
Ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κ. Κωνσταντίνος Ι. Μουτζούρης, ενημερώθηκε για την έρευνα στον μηχανισμό αντιβαρύτητας, και δήλωσε στην «Κ» ότι «το κορυφαίο τεχνολογικό ίδρυμα της χώρας, το 170 ετών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με το υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, τις τελευταίες τύπου υλικοτεχνικές υποδομές, βρίσκεται στο μέτωπο των επιστημονικών εξελίξεων σε πολλά θέματα.

Η Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών με τα στελέχη της, καθηγητές, φοιτητές και εργαζόμενους, είναι μία από τις πιο υποδειγματικές σχολές μας.

Νιώθουμε υπερήφανοι που ο καθηγητής κ. Προβατίδης και οι συνεργάτες του είναι μέλη του Ιδρύματός μας. Καλούμε την πολιτεία, η οποία μέχρι σήμερα έχει δείξει ελάχιστο ενδιαφέρον για την επιστημονική έρευνα στη χώρας μας, να μεταβάλει στάση και να αγκαλιάσει την έρευνα, η οποία είναι η μόνη οδός προς μια κοινωνία γνώσεως και προόδου».

Tο πρώτο πείραμα
Το 1982 ο ταλαντούχος Ελληνας μηχανουργός δημιούργησε μία τεχνολογική καινοτομία, ένα διαφορικό χωρίς γρανάζια, μία πατέντα που σάρωσε τα βραβεία του διαγωνισμού «ΕΥΡΗΚΑ» του Βελγίου και του χάρισε εκτός από φήμη πολλές προσκλήσεις και συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς.

Το πρωτότυπο διαφορικό, στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται μέσω μικρών σφαιρών, οι οποίες κινούνται σε καμπύλες και μιμούνται την κίνηση των πλανητών, είχε δοκιμαστεί επιτυχώς σε αυτοκίνητο της εταιρείας ΠΥΡΚΑΛ επί 15.000 χλμ. σε όλες τις συνθήκες δρόμου με αρκετά αξιόλογες επιδόσεις. Από την ερευνητική εργασία και τα αποτελέσματα των δοκιμών που ακολούθησαν η ΠΥΡΚΑΛ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «πρόκειται για καινοτομία στον τρόπο μετάδοσης της κίνησης, η οποία έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των γνωστών διαφορικών μηχανισμών που χρησιμοποιούνται.

Πρώτον, μεταδίδει την κίνηση με πλήρη κύλιση με αποτέλεσμα μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλό συντελεστή απόδοσης.

Δεύτερον, εξασφαλίζει μεγαλύτερη πρόσφυση τροχών στο δρόμο, κάτι που συνεπάγεται σημαντικά μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση, καθώς το όχημα δεν ακινητοποιείται σε δυσμενείς συνθήκες δρόμου και εμφανίζει μεγαλύτερη ευστάθεια στις στροφές».

Αρκετές χώρες ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν την πατέντα (ΗΠΑ, Κίνα κ.ά.), όμως ο κ. Τσιριγγάκης αρνήθηκε να την πουλήσει, καθώς επιθυμούσε να παραμείνει και να αξιοποιηθεί η εφεύρεση στην Ελλάδα, ελπίζοντας ότι θα έβρισκε υποστήριξη από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια, το διαφορικό χωρίς γρανάζια το στήριξε η ΠΥΡΚΑΛ, αργότερα όμως η βοήθεια αποσύρθηκε και τη νομική και οικονομική υποστήριξη της πατέντας ανέλαβε για 20 χρόνια ο δικηγόρος του κ. Τσιριγγάκη, κ. Γ. Μπουρνούς.

Τελικά, παρήλθε ο χρόνος προστασίας της πατέντας και σύμφωνα με πληροφορίες το διαφορικό χωρίς γρανάζια βρήκε εφαρμογή στο εξωτερικό.

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

... στο ζωδιακό κύκλο

η Γη κ' η Σεληνη τωρα