Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

54787 & 54380


Γεια σας. Όσοι έχετε κινητά προσέχετε διότι από τους Αριθμούς 54787 & 54380 αποστέλλονται μηνύματα ΥΨΗΛΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ άλλα πραγματοποιούνται «κατά λάθος» όπως λέει το τηλεφωνικό κέντρο. Για μένα κάνει Κρα ότι είναι Συμβουλή Απατεώνα Δικηγόρου, καθώς θέλουν να καλύψουν τις «αγορές αριθμών τηλεφώνων» και προσωπικών δεδομένων μεταξύ συμμοριών.

Φυσικά δεν κατάλαβα το «μήνυμα» της «Άντζελας που ψάχνετε 4 μήνες χωρισμένη» και το έστειλε στην «Ειρήνη την φίλη της» που χάθηκαν και θέλει να βγει για καφέ και το έστειλε από το τηλέφωνο 69Χ163781Χ, οπού η Αντζελα δεν απαντάει ποτέ και η «Θυρίδα της είναι Πάντα Γεμάτη».
Μετά από μερικές μέρες, το επόμενο βήμα είναι στην αρχή να στέλνουν ένα «αθώο μήνυμα για να μάθεις τον κωδικό σου». Και μετά έχεις ένα μήνυμα από την Κλάρα στο κλαρί, από τα μπούτια της Μαρίας κλπ πολλά. Η Κομπίνα είναι ότι θέλει 2,4 περίπου ευρώ να σταματήσεις. Aλλά αυτοί το βιολί τους στην ληστεία.
Τι έκανα εγώ!
Τα έχωσα πολύ αυστηρά στη Cosmote, είναι αλήθεια ότι ίδρωσε το αυτί τους, καθώς για να μάθεις που ανήκει ο αριθμός 69Χ163781Χ (ο αριθμός της Άντζελας που ψάχνετε, άσχετα αν της είπα ότι η επίσκεψή σε μένα χρεώνεται), θέλεις εισαγγελική άδεια. «Αλλά πρόσεχε ρε παιδί μου». Θα σου πει κάποιος, όλως τυχαίως.
Και επειδή ποτέ εισαγγελέας δεν θα ασχοληθεί με έναν «απρόσεκτο» γιαυτό το κοινοποιώ για να δούμε αν θα ασχοληθεί ο δικηγόρος της εταιρίας και με τι μέτρα, φυσικά τότε, ενδέχεται, να ασχοληθεί και ο Εισαγγελέας εναντίον μου; Θα απαιτήσω πρώτα να μάθω την IP «οπού έκανα εγγραφή ή μου κάνανε φάρσα », σύμφωνα με την άποψη της εταιρίας που «δεν» αγόρασε τα στοιχεία του κινητού μου!
Εδώ όμως όπως λέει η εταιρία ΕΣΥ χρεώνεσαι και όχι αυτοί, άλλα πήρα φυσικά και την εταιρία, και τα έχωσα και σε αυτήν! Χοντρά, πολύ χοντρά! Και φυσικά περιμένω να μου ξαναστείλουν μήνυμα από άλλου. Είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν Μαρτυρίες Αξιόπιστων μαρτύρων ότι είδαν το Φάντασμα του Μπινέ Λανταν κάπου κοντά στην εταιρία, και τώρα που οι ηλιακές εκρήξεις είναι πολλές όλα δικαιολογούνται!
Είναι ξεκάθαρο το παιχνίδι, ένα αθώο μήνυμα, «τυχαίο, από την Αντζελα», όσοι απαντήσουν μπαίνουν στην λίστα, και μετά σε γράφει κάποιος «για να σου κάνει φάρσα» ή «έγινε λάθος πληκτρολόγηση στον αριθμό τηλεφώνου». Δηλαδή ο Καλαμάς που θέλει να βρει ταίρι πάνω στην βιασύνη του έβαλε λάθος τηλέφωνο, και πάλι πάνω στην βιασύνη του δεν το διόρθωσε, είναι σίγουρο ότι κάποιοι στην εταιρία ασχολούνται με ληγμένα, Ενώ η αντίθετη άποψη είναι ότι έτσι έχει διδαχθεί από τον δικηγόρο της εταιρίας, αυτός που απαντάει στο τηλεφωνικό κέντρο. Τον αριθμό της «αθώας εταιρίας» θα τον βρείτε παρακάτω. Άμα τους πω ότι η γυναίκα μου δεν με πιστεύει, μήπως υπάρχει αποζημίωση για διατάραξη οικιακής εστίας από ΠΡΟΘΕΣΗ, και λοιπά πολλά!
Και στην συνεχεία σου στέλνουν μηνύματα, όσο για τον Δικηγόρο που θα θελήσει να διαμαρτυρηθεί «επειδή διασύραμε ΤΙΜΙΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ας μου εξηγήσει πρώτα γιατί υπάρχει το TO 2 KAI TO 3 οπού είναι πανομοιότυπες και δυο ερωτήσεις και απαντήσεις. Σε 2 τελείως «διαφορετικά σαιτ εταιριών»! Να ξέρει ότι έχω κρατήσει εκτυπώσιμο αντίγραφο! Και μην σκεφτεί το Αθώο “είδατε που συμβαίνουν και λάθη, ακόμα και σε σοβαρές εταιρίες τα παθαίνουν αυτά”! Φυσικά με αυτό το “Αθώο λάθος” εσείς ξέρετε να μου πείτε ποιος χρεώθηκε; εγώ δεν γνωρίζω, εσείς;
Η εταιρεία αν και είναι η DCT-ltd και το τηλ της είναι 2111768298! (ή 2111768298) Αυτοί είναι οι απατεώνες http://mobile-chat.eu/index.php?page=faq!
FAQ
1. Χρεώνομαι για τα μηνύματα που λαμβάνω;

Για τα μηνύματα που λαμβάνετε δεν χρεώνεστε. Η υπηρεσία δεν είναι συνδρομητική και χρεώνεστε μόνο για τα μηνύματα που στέλνετε.


2. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;

Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 1,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.


3. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 1,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.

4. Που μπορώ να βρω τους όρους χρήσης;
Οι οροί χρήσης είναι δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα μας. Απλά κάντε κλικ στο μενού “Όροι Χρήσης”

5. Πως μπορώ να διαγράφω από τις υπηρεσίες και να σταματήσω να λαμβάνω μηνύματα;
Για να κάνετε διαγραφή απλά καλέστε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2111768298 (αστική χρέωση) και ακολουθείσθε τις οδηγίες, διαφορετικά στείλτε την λέξη στοπ από το κινητό σας τηλέφωνο με 1,48 ευρώ

6. Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εταιρεία;
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 2111768298 (αστική χρέωση)

7. Γιατί όταν μιλώ με κάποιο χρηστή τα τηλεφωνά και γενικώς ότι έχει σχέση με προσωπικά δεδομένα δεν φαίνονται στο κινητό μου;
Ότι έχει σχέση με προσωπικό δεδομένο η εταιρεία το φιλτράρει αυτόματα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων βάση Ευρωπαϊκού Δικαίου.

8. Εγώ δεν έχω κάνει τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να εξακριβώσω τις χρεώσεις που έχω στον λογαριασμό μου;
Επικοινωνήστε με την εταιρεία στο 2111768298 ώστε να ελέγξει το τεχνικό τμήμα το τηλέφωνο σας. Θα σας απαντήσουμε εντος 24 ωρων.

9. Εγώ δεν έχω στείλει αυτά τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να δω όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί από το κινητό μου τηλέφωνο στην υπηρεσία;
Στέλνοντας στην διεύθυνση της εταιρείας μια υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105, που να γράφετε ότι επιθυμείτε να σας ανοικτή το περιεχόμενο των μηνυμάτων που έχετε αποστείλει προς τον 5ψηφιο, μαζί με φωτοτυπία της ταυτότητας σας και αντίγραφο του λογαριασμού σας. Η εταιρεία όντος 7 ημερών θα σας αποστείλει στην διεύθυνση που επιθυμείτε το περιεχόμενο όλων των μηνυμάτων σας ανά ημερομηνία και ώρα που σταλθήκαν.

10. Πως βρέθηκε το τηλέφωνο μου στην υπηρεσία;
Κάνοντας εγγραφή στην σελίδα, αποκτατε την ιδιότητα μέλους και στις υπηρεσίες μέσα από το κινητό σας τηλέφωνο. Παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους όρους χρήσης.”
Οπου
Υπαρχει το “ Συχνές Ερωτήσεις
1. Χρεώνομαι για τα μηνύματα που λαμβάνω;

Για τα μηνύματα που λαμβάνετε δεν χρεώνεστε. Η υπηρεσία δεν είναι συνδρομητική και χρεώνεστε μόνο για τα μηνύματα που στέλνετε.


2. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;

Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 2,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.


3. Ποσό πληρώνω για κάθε μήνυμα που στέλνω;
Για κάθε μήνυμα που στέλνετε πληρώνετε 2,48 ευρώ τελική τιμή με φπα.

4. Που μπορώ να βρω τους όρους χρήσης;
Οι οροί χρήσης είναι δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα μας. Απλά κάντε κλικ στο μενού “Όροι Χρήσης”

5. Πως μπορώ να διαγράφω από τις υπηρεσίες και να σταματήσω να λαμβάνω μηνύματα;
Για να κάνετε διαγραφή απλά καλέστε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2111768298 (αστική χρέωση) και ακολουθείσθε τις οδηγίες, διαφορετικά στείλτε την λέξη στοπ από το κινητό σας τηλέφωνο με 2,48 ευρώ

6. Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εταιρεία;
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 2111768298 (αστική χρέωση)

7. Γιατί όταν μιλώ με κάποιο χρηστή τα τηλεφωνά και γενικώς ότι έχει σχέση με προσωπικά δεδομένα δεν φαίνονται στο κινητό μου;
Ότι έχει σχέση με προσωπικό δεδομένο η εταιρεία το φιλτράρει αυτόματα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων βάση Ευρωπαϊκού Δικαίου.

8. Εγώ δεν έχω κάνει τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να εξακριβώσω τις χρεώσεις που έχω στον λογαριασμό μου;
Επικοινωνήστε με την εταιρεία στο 2111768298 ώστε να ελέγξει το τεχνικό τμήμα το τηλέφωνο σας. Θα σας απαντήσουμε εντος 24 ωρων.

9. Εγώ δεν έχω στείλει αυτά τα μηνύματα που με έχουν χρεώσει. Πως μπορώ να δω όλα τα μηνύματα που έχουν σταλεί από το κινητό μου τηλέφωνο στην υπηρεσία;
Στέλνοντας στην διεύθυνση της εταιρείας μια υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105, που να γράφετε ότι επιθυμείτε να σας ανοικτή το περιεχόμενο των μηνυμάτων που έχετε αποστείλει προς τον 5ψηφιο, μαζί με φωτοτυπία της ταυτότητας σας και αντίγραφο του λογαριασμού σας. Η εταιρεία όντος 7 ημερών θα σας αποστείλει στην διεύθυνση που επιθυμείτε το περιεχόμενο όλων των μηνυμάτων σας ανά ημερομηνία και ώρα που σταλθήκαν.

10. Πως βρέθηκε το τηλέφωνο μου στην υπηρεσία;
Κάνοντας εγγραφή στην σελίδα, αποκτατε την ιδιότητα μέλους και στις υπηρεσίες μέσα από το κινητό σας τηλέφωνο. Παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους όρους χρήσης.»
Είναι ξεκάθαρα κατανοητό ότι πρόκειται περί ληστών! Προσέχετε !

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεια σας γιατι δεν λετε ολο τον αριθμο της "αντζελας" που ειναι το 6941637812.

και να σας γραψω ολο το μυνημα που λετε: ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΧΑΘΗΚΑΜΕ! ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑ ΛΕΩ. ΧΩΡΙΣΑ ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ7ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΞΙΕΣ ΜΟΥ Κ ΨΑΧΝΟΜΑΙ! ΠΑΜΕ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ; -ΑΝΤΖΕΛΑ.

Το κειμενο ειναι εξυπνα "φτιαγμενο" για να τσιμπας ευκολα. (και παλι λαθος πληκτρολογηση). Χα χα

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας.

Κι εγώ είχα λάβει μήνυμα από την "Άντζελα", το οποίο ανέφερε τα εξής "ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΧΑΘΗΚΑΜΕ! ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑ ΛΕΩ.. ΧΩΡΙΣΑ ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΞΙΕΣ ΜΟΥ Κ ΨΑΧΝΟΜΑΙ! ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ; -ΑΝΤΖΕΛΑ"

Η χαζομάρα μου ήταν ότι είχα απαντήσει σε αυτό το μήνυμα και τώρα πλέον έλαβα αυτά τα μυστηριώδη μηνύματα, οπότε άρχισα να ψάχνω να δω τί συμβαίνει και έπεσα στο μπλογκ σας.

Οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε σας μάρτυρας είμαι στο πλευρό σας.

John Bardopoulos είπε...

Καλημέρα, ευχαριστώ για την υποστήριξη, (στην περίπτωση που θα με κυνηγήσουν νομικά), δεν έχω όμως τρόπο επικοινωνίας μαζί σας.
Μην ανησυχείτε η ισχύ στο κάποιος να απαίτηση κάτι από μένα νομικά, κρατάει για πέντε έτη, μετά το «ξεχνάει». Όταν είχα επικοινωνία με το τηλεφωνικό τους κέντρο τους είπα ότι θα ανέβει σε blog. Τώρα αν την επικοινωνία μου που μαγνητοφωνεί για «εκπαιδευτικούς λόγους την συνομιλία μου», η εταιρία, έτσι είπε το αυτοματοποιημένο μήνυμα, δεν ειδοποίηση τον ή τους δικηγόρους της εταιρίας, πρόβλημα τους! Εμένα ενδέχεται να με ενοχλήσουν σε κάποιο χρόνο «νομικά κατάλληλο» για να με πιέσουν.
Ο νομικά κατάλληλος, ενδέχεται να είναι, όταν η «αξιόπιστη εταιρία» δεν θα είναι «υποχρεωμένη να διατηρεί την I.P. ή την για εκπαιδευτικούς λόγους μαγνητοφώνηση της συνομιλίας μου, ή όταν θα έχει χαθεί(!;)». Ελπίζω να μπορεί να μου απάντηση, ο δικηγόρος, τότε σε κάποιες ερωτήσεις σχετικές με νομικές συνθέσεις της εταιρίας ή τι μεταβολές έχουν γίνει από την σύσταση της! Που φυσικά είναι και Α.Ε. Τα λέω για να ξέρει, ο δικηγόρος τι τον περιμένει! Καθώς και τη Γ.Σ. και τους μετόχους της, που έχουν λάβει και συγκεκριμένες αποφάσεις.

Από τις 8 Μαρτίου 2012, που έγινε η ανάρτηση, μέχρι σήμερα το πρωί, 29 Μαρτίου 2012, η ανάρτηση έχει φτάσει στις 269 προβολές της. Μάλιστα είναι από τις πιο δημοφιλής μου αναρτήσεις. Οι Προβολές Τα λένε όλα, και αυτό είναι σε λιγότερο από μήνα. Μάλιστα με βρίσκουν από τους πενταψήφιους αριθμούς, όποιος τους βάλει στο Google με βρίσκει πολύ εύκολα. Αυτό που φυσικά με εξόργισε είναι ότι ο τηλεφωνητής «γνώριζε ή υπέθετε ότι, κάποιοι, φίλοι μου, θέλανε να μου κάνουν μια αθώα φάρσα». Μόνο που εγώ «έπρεπε να πληρώνω» και να έχω διασαλέψει της οικογενειακής μου ειρήνης.

Κάπως έτσι θέλουν να καλύψουν την εμπορία προσωπικών τηλεφώνων και δεδομένων μεταξύ τηλεοπτικών παράγωγων και τηλεοπτικών καναλιών από τις συμμετοχές για το ποιοι θα βγουν από τα «παιχνίδια και τις προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού».

Ανώνυμος είπε...

Τώρα υπογράφει σαν Μαρία!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα.Έλαβα και εγώ μήνυμα από το 54787 και το έψαξα λίγο πήρα και στην εταιρία τηλέφωνο το σήκωσε ένα παιδάκι ευγενέστατο μου τα εξήγησε και έγινε και με έσβησε και από εκεί μέσα.Ήρθε ο λογαριασμός και μια χρέωση δεν είδα.Τα πήρα βέβαια αλλά ρε παιδιά μήπως κυνηγάμε τις μάγισσες του σάλεμ επειδή δεν ξέρουμε καλά αυτή την τεχνολογία;Εννοώ κατά καιρούς και για την αστρολογία έχουν ακουστεί τα χίλια μύρια όσα αλλά τελικά ο κόσμος την συνήθισε.Δεν ξέρω πάντως νομίζω ότι πριν προχωρήσουμε στην τρομολαγνεία καλό θα ήταν να ενημερωθούμε πρώτα και μετά να βγάλουμε συμπεράσματα.Κατά τα άλλα δεν ξέρω για αυτή την Άτζελα οπότε διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και εγώ...

John Bardopoulos είπε...

Από τον παραπάνω «ανώνυμο» σημειώνω τα:

____
Ανώνυμος είπε...
1) “εγώ μήνυμα από το 54787 και το έψαξα λίγο πήρα και στην εταιρία τηλέφωνο το σήκωσε ένα παιδάκι ευγενέστατο μου τα εξήγησε και έγινε και με έσβησε και από εκεί μέσα. “

2) “αλλά ρε παιδιά μήπως κυνηγάμε τις μάγισσες του σάλεμ επειδή δεν ξέρουμε καλά αυτή την τεχνολογία;”


3)“Εννοώ κατά καιρούς και για την αστρολογία έχουν ακουστεί τα χίλια μύρια όσα αλλά τελικά ο κόσμος την συνήθισε.”

4)“Κατά τα άλλα δεν ξέρω για αυτή την Άτζελα οπότε διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και εγώ...”
15 Ιουλίου 2012 3:30 π.μ.

----
κατά τα άλλα τώρα δείχνω αδιαφορία ...... αν ο «ανώνυμος» θέλει να συνέχιση θα είναι επώνυμος θέλει δεν θέλει, τουλάχιστον σε μένα... Μπορεί να είναι και δικηγόρος που θέλει να σβήσει την ανάρτηση, τώρα πoυ γίναμε και .gr

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί και να είμαι αστροναύτης κύριε και σας απαντώ με αυτό το τον τρόπο διότι από ότι φαίνεται άλλα είναι τα κίνητρα σας.Για να καταλάβω όταν κάποιος δεν συμφωνεί ακριβώς μαζί σας στα πάντα είναι υποκινούμενος;Πολύ ωραία τότε στηρίζω και εγώ το ίδιο για εσάς.
Προφανώς δεν διαβάσατε αναλυτικά το τι έγραψα η προκειμένου να μεγαλοποιήσετε το θέμα είπατε να κάνετε πιο πιπεράτη την κουβέντα.Μπορεί βέβαια και από το μένος σας να μην θέλετε να διαβάσετε τίποτα που να απομακρύνεται από την άποψη σας.Αν ΌΜΩΣ διαβάσετε καλά αυτά που έγραψα θα δείτε πως είναι μια απλή περιγραφή,μια επιφύλαξη για αυτή την Άτζελα που δεν έτυχε απλώς σε εμένα αλλά έτυχε σε άλλους και την απλή απορία μου.
Όσο για την ανωνυμία μου θα προτιμήσω να την κρατήσω διότι δεν συνηθίζω να δημοσιεύω τα στοιχεία μου όπου βρώ και κυρίως στο Ίντερνετ.Όπως σας είπα και πριν δεν έχουν βγεί διάφορα μόνο για αυτούς που περιγράφετε στο μπλόγκ σας κατα καιρούς.Κάθε άλλη κουβέντα μαζί σας με συγχωρείτε αλλά δεν την κρίνω ουσιαστική για ευνόητους πλέον λόγους.Καλή σας ημέρα και σας εύχομαι τα καλύτερα.

John Bardopoulos είπε...

«ανώνυμε» ευτυχώς που δεν είστε δικηγόρος ή είστε; παραμένω στις προηγούμενες τοποθετήσεις μου! Α! και καλό καλοκαίρι …

Unknown είπε...

paidia h antzela tora egine sissy. epesa sthn pagida shmera kai xreo8hka arketa mnm. phra sthn cosmote kai ekana fragh 5pshfiou ari8mou giati esteila 2 mnm me thn leksh stop alla ta mnm sunexisthkan

Ανώνυμος είπε...

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/cosmote.portal?_nfpb=true&_pageLabel=T37&objId=content/el/sections/Personal/articleadvanced/articleadvanced_ypiresies_triton_synergates.xml&cat=ThirdPartyServices


αυτό είναι το link των συνεργατών του ΟΤΕ, φυσικά έχουν προστιθέμενες χρεώσεις!!

John Bardopoulos είπε...

από εδώ

(http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100064_09/01/2013_507232 )

Παζάρι εκατομμυρίων με στοιχεία πολιτών

Η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη, που έχουν αναπτυχθεί εταιρείες με αντικείμενο τη συλλογή και «διαχείριση» προσωπικών δεδομένων
Της Λινας Γιανναρου

Την κορυφή του παγόβουνου αποτελούν οι υποθέσεις διαρροής προσωπικών δεδομένων που έχουν απασχολήσει το τελευταίο διάστημα την επικαιρότητα. Σύμφωνα με τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, κάτω από τη μύτη των αρχών βρίσκεται σε εξέλιξη ένα κανονικό παζάρι με φορολογικά και άλλα στοιχεία ανυποψίαστων πολιτών, με τζίρο που ανέρχεται σε εκατομμύρια ευρώ. Με την κρίση, μάλιστα, να έχει χαλαρώσει επικίνδυνα τα μέτρα ασφαλείας στις δημόσιες υπηρεσίες, οι ειδικοί εκτιμούν ότι το φαινόμενο θα παρουσιάσει περαιτέρω έξαρση.

Από τη λίστα Λαγκάρντ και το «τεφτέρι» του γενικού γραμματέα κάποιου δημόσιου φορέα, μέχρι τους καταλόγους του Δικηγορικού Συλλόγου και τη βάση δεδομένων ενός ιδιωτικού ΚΤΕΟ, τα «κοιτάσματα» προσωπικών δεδομένων δεν έχουν τέλος. Εταιρείες ή και ιδιώτες, συνδυάζοντας προσωπικά, οικονομικά και κοινωνικά στοιχεία συνθέτουν το προφίλ πολιτών και τα χρησιμοποιούν για διαφημιστικούς και άλλους σκοπούς. Η ζήτηση για στοιχεία είναι τόσο μεγάλη που έχουν αναπτυχθεί εταιρείες με αποκλειστικό αντικείμενο τη συλλογή και «διαχείριση» προσωπικών δεδομένων. «Εν πολλοίς, αγοράζουν και πωλούν CD με στοιχεία», αναφέρει στην «Κ» γνώστης του χώρου. Οι εταιρείες υποστηρίζουν ότι διαχειρίζονται στοιχεία που βρίσκονται σε δημόσια προσβάσιμα αρχεία, όπως είναι η βάση δεδομένων του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών ή ο τηλεφωνικός κατάλογος. Ωστόσο, σύμφωνα με γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, είναι απαραίτητη η προηγούμενη συγκατάθεση του ατόμου. Οπως εξηγεί στην «Κ» ο κ. Βασίλης Σωτηρόπουλος, δικηγόρος, ειδικός σε θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, η συλλογή προσωπικών δεδομένων επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση μόνο εάν αφορά δημόσιο πρόσωπο και γίνεται για δημοσιογραφικούς σκοπούς και εάν εντάσσεται στο πλαίσιο της αντιεγκληματικής πολιτικής. «Και πάλι απαιτείται σχετική απόφαση της Αρχής. Πάντως, σε καμία περίπτωση δεν έχει δοθεί τέτοια άδεια σε εταιρείες που συλλέγουν δεδομένα. Γενικά, η ελληνική νομοθεσία είναι πολύ αυστηρή σε αυτά τα θέματα», σημειώνει ο ίδιος. Ειδική άδεια της Αρχής απαιτείται και στη συλλογή και διαχείριση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως είναι τα ιατρικά αρχεία. Τον περασμένο Ιανουάριο, το Εφετείο Αθηνών δικαίωσε πολίτη που είχε προσφύγει εναντίον τράπεζας η οποία είχε διαβιβάσει τα στοιχεία του σε «εισπρακτική» εταιρεία, χωρίς προηγούμενη ενημέρωσή του.

Στην κρίση, η βιομηχανία της διαχείρισης δεδομένων γνώρισε νέα άνθηση, με τα φορολογικά στοιχεία να γνωρίζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση. «Μια εποχή που όλοι κοιτούν να ικανοποιήσουν χρηματικές απαιτήσεις, αυτά τα στοιχεία είναι πολύτιμα», αναφέρουν πηγές του χώρου. Ομως, η κρίση έχει δημιουργήσει και επικίνδυνα κενά ασφαλείας. «Ο δημόσιος τομέας βρίσκεται σε τραγική κατάσταση σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφαλείας», τονίζει στην «Κ» ο κ. Γιώργος Πατσής, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ασφάλειας πληροφοριών Obrela. «Σαν να μην έφτανε το πρόβλημα των συναρμοδιοτήτων των υπουργείων και των μη καταρτισμένων υπαλλήλων, ήρθε η κρίση για να στείλει το θέμα της ασφάλειας στην τελευταία θέση της λίστας των προτεραιοτήτων. Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και δύο χρόνια δεν έχει “τρέξει” κανένα σχετικό έργο στο Δημόσιο». Οπως λέει, σχεδόν όποιος το θελήσει, μπορεί να εισέλθει στις βάσεις δεδομένων και τα αρχεία των δημόσιων υπηρεσιών και να αντλήσει κάθε είδους πληροφορίες. «Και δεν μιλάμε μόνο για χάκερ. Για την ακρίβεια, τα δημόσια αρχεία κινδυνεύουν περισσότερο από το ανθρώπινο λάθος. Δεν χρειάζεται παρά να αφήσει κάποιος μια πόρτα ανοιχτή για να βρεθoύν πολύτιμα αρχεία σε χέρια επιτηδείων», καταλήγει ο κ. Πατσής.

John Bardopoulos είπε...

από εδώ
(http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_09/01/2013_507231 )

Εταιρεία πωλούσε 200 έως 1.000 ευρώ κάθε πληροφορία
Του Γιαννη Σουλιωτη

Ως τη μεγαλύτερη υπόθεση διαρροής αρχείων με προσωπικά δεδομένα Ελλήνων πολιτών στα αστυνομικά χρονικά της χώρας χαρακτηρίζουν οι αξιωματικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τον εντοπισμό εταιρείας στη Δάφνη, που κατείχε βάση δεδομένων με πάνω από 100 εκατ. καταχωρίσεις στοιχείων φυσικών και νομικών προσώπων. Για την υπόθεση συνελήφθη ο γενικός διευθυντής της ανώνυμης εταιρείας 59χρονος Γ. Α., σε βάρος του οποίου εκκρεμούν καταδικαστικές αποφάσεις για φορολογικές παραβάσεις. Ταυτόχρονα, αναζητούνται ο 31χρονος γιος του, που κατέχει θέση προέδρου της εταιρείας, και ο 35χρονος υπεύθυνος πληροφορικής.

Τα αρχεία που διαχειριζόταν η ανώνυμη εταιρεία, η οποία απασχολεί 38 υπαλλήλους, έχουν υποκλαπεί από τα υπουργεία Οικονομικών, Μεταφορών και Εσωτερικών και ο ακριβής αριθμός τους εκτιμάται μεταξύ 110 και 120 εκατομμυρίων. Ανάμεσα στα στοιχεία που έχουν υποκλαπεί από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών συγκαταλέγονται ονόματα οφειλετών του Δημοσίου, ιδιοκτητών ακινήτων, καθώς και εκατομμύρια κωδικοί από δηλώσεις ακινήτων (Ε9) και φορολογίας εισοδήματος (Ε1) Ελλήνων πολιτών. Τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει από τα υπουργεία Μεταφορών και Εσωτερικών αφορούν, αντίστοιχα, ιδιοκτήτες Ι.Χ. και τα ονόματα Ελλήνων πολιτών που βρίσκονται καταχωρισμένα στους εκλογικούς καταλόγους της χώρας. Το σύνολο των αρχείων ήταν αποθηκευμένο στους συνολικά 3 servers της εταιρείας με τέτοιο τρόπο ώστε πληκτρολογώντας το όνομα ενός φυσικού ή νομικού προσώπου ο κάθε υπάλληλος της εταιρείας να έχει πρόσβαση στο σύνολο των καταχωρισμένων πληροφοριών.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η εταιρεία πουλούσε τα αρχεία απευθείας σε ιδιώτες, κυρίως όμως σε άλλες εμπορικές εταιρείες. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ο αριθμός των πελατών της «επίμαχης» εταιρείας ανέρχεται στις 30.000 και ο κύκλος εργασιών της προσεγγίζει τα 4 εκατ. ευρώ! Στους πελάτες συγκαταλέγονται ενεχυροδανειστήρια, καθώς και εισπρακτικές εταιρείες που αναλαμβάνουν την είσπραξη οφειλομένων για λογαριασμό ελληνικών τραπεζών. Αρμόδιος αξιωματικός της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αποκάλυψε ότι οι πληροφορίες κοστολογούνταν από 200 έως 1.000 ευρώ το «κεφάλι» και ότι ιδιωτικές εταιρείες είχαν συνάψει συμφωνίες και κατέβαλλαν ποσό 500 ευρώ ως μηνιαία συνδρομή με την ανώνυμη εταιρεία της Δάφνης.

Με συνδρομή υπαλλήλων
Τα αρχεία που βρέθηκαν καταχωρισμένα στους servers έχουν, σύμφωνα με τους αστυνομικούς, διαρρεύσει με «παραδοσιακό» τρόπο, με τη συνδρομή δηλαδή δημοσίων υπαλλήλων των υπουργείων Οικονομικών, Μεταφορών και Εσωτερικών και δεν υποκλάπηκαν με τη μέθοδο π.χ. του hacking. Η αποθήκευση και αρχειοθέτηση των δεδομένων προσομοιάζει με το αρχείο των 9 εκατ. καταχωρίσεων που τον περασμένο Νοέμβριο βρέθηκε στην κατοχή 35χρονου συνεργάτη εταιρείας on line marketing. Για τον λόγο αυτόν μάλιστα αξιωματικοί της Δίωξης διερευνούν το ενδεχόμενο οι δύο αυτές υποθέσεις να συνδέονται μεταξύ τους. Ασφαλέστερα συμπεράσματα θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση της τεχνικής πραγματογνωμοσύνης στο νέο αρχείο που βρέθηκε στην κατοχή της εταιρείας συμβούλων με έδρα τη Δάφνη.

Πάντως, η έκθεση πραγματογνωμοσύνης στο αρχείο των 9 εκατ. εγγραφών ολοκληρώθηκε και χαρακτηρίστηκε από τον ανακριτή ως «ακατάληπτη» λόγω της άκρως εξειδικευμένης ορολογίας που χρησιμοποιείται στο κείμενο! Επιπλέον, ο συνήγορος ενός εκ των κατηγορουμένων για τη συγκεκριμένη υπόθεση δήλωσε χθες στην «Κ» ότι «η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. αλλά και η κύρια ανάκριση δεν έχουν καταλήξει στους επίορκους δημοσίους υπαλλήλους - δράστες της διαρροής των στοιχείων».

Κατά την έρευνα, στα γραφεία της εταιρείας στη Δάφνη βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 2 servers με 6 σκληρούς δίσκους ο καθένας, ένας κεντρικός server με 3 σκληρούς δίσκους, ένας εξωτερικός σκληρός δίσκος ηλεκτρονικού υπολογιστή, καθώς και πλήθος χειρόγραφων σημειώσεων.

Ανώνυμος είπε...

σε μένα αντι για ειρήνη έλεγε τζένη και επειτα από τρεις βδομαδες χτες στο δευτερο μηνυμα την έλεγαν μυρτώ πράγμα που μαζί με τον πενταψήφιο μου κινησαν την περιεργεια. το πρώτο τηλ όμως ήταν διαφορετικό από αυτό που ήρθε σε σας. ηταν:6948461421

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα