Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

My Horoscope.gr

Απόψε, Σάββατο, Αργά, πληροφορήθηκα την πολύ λυπηρή εξέλιξη για ένα αστρολογικό site που αν μη τι άλλο κατάφερε και άφησε εποχή. Δέκα χρόνια δεν είναι λίγα· και δεν θα πρέπει να είναι κανείς στεναχωρημένος από την παρουσία του. Σύμφωνα με την Δήλωση του Σωκράτη Παπαγεωργίου που είναι η εξής: «Αποφάσισα, λοιπόν, να το κλείσω παρά να το μετατρέψω σε ένα "ξεφτιλίκι" της αστρολογίας με ημερήσιες, εβδομαδιαίες και μηνιαίες προβλέψεις». Κάθεται κανείς και σκέπτεται το μέλλον της αστρολογίας, και το μέλλον δεν έρχεται με μονοπώλια αλλά με υγιή ανταγωνισμό και μόνο· τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας αφού σας μεταφέρω και εγώ την επίσημη δήλωση του Σωκράτη!
Αγαπητοί φίλοι και φίλες
Τα τελευταία 2 χρόνια αντιμετώπισα κάποια προβλήματα με το στομάχι μου. Προβλήματα που μου αφαίρεσαν την ικανότητα να χειρίζομαι αποτελεσματικά το αγαπημένο μου myhoroscope,
Το δικό μας όπως το αποκαλούσαν πολλοί άνθρωποι myhoroscope, -ένας χώρος που αγαπήθηκε αλλά και κατασηκοφαντήθηκε στα πρώτα του βήματα από την τότε αστρολογική "ανύπαρκτη" κοινότητα με λόγια φεδρά έως και κατάρες και απειλές για τη ζωή μου και της οικογένειάς μου- ΑΝΤΕΞΕ. Και άντεξε γιατί είχε δυνατούς φίλους που το πήραν από τα χέρια μου προσωρινά και συνέχισαν να το χειρίζονται επάξιά ή και καλύτερα.
Πιστεύοντας ότι το πρόβλημα του στομάχου μου θα υποχωρήσει δέχτηκα το δικό μου βάρος ευθύνης εργασίας να το σηκώσουν οι φίλοι μου αστρολόγοι και όχι μόνο. Η Χρύσα Παπανικολάου ήταν μαζί μου συνεχώς. Όμως το στομάχι μου είναι πλέον κομμάτια και η κατάστασή του είναι μια αναστρέψιμη.
Το myhoroscope ουδέποτε το ονειρεύτηκα ως έναν χώρο ο οποίος μπορεί απλά να "συντηρείται" και να υπάρχει λόγω του γεγονότος ότι το είχα θεμελιώσει σωστά. Αλλά ως έναν χώρο που κάθε μέρα θα είναι διαφορετικός, ισχυρότερος, καινούργιος και θα προσφέρει νέα πράγματα. Αυτό το όνειρο είναι πλέον αδύνατο να γίνει πραγματικότητα., Ούτε χρήματα υπάρχουν, ούτε και σταθερότητα σε υγεία και συνεργασίες.
Αποφάσισα, λοιπόν, να το κλείσω παρά να το μετατρέψω σε ένα "ξεφτιλίκι" της αστρολογίας με ημερήσιες, εβδομαδιαίες και μηνιαίες προβλέψεις
ΟΧΙ δεν το εγκαταλείπω. Δεν λιποτακτώ από το πόστο μου. Είναι μια αναγκαστική ενέργεια. 
Σας ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά για τα 10 περίπου όμορφα χρόνια.
Σωκράτης Φ. Παπαγεωργίου
Υ.Γ. Για κάποιο διάστημα όσοι θέλετε μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου/μας στο e-mail myhoroscope@gmail.com το οποίο θα κρατήσω ενεργό πριν το διαγράψω αλλά και να ακούτε ή να επισκέπτεστε το ραδιόφωνό μας στη διεύθυνση www.e-star.gr
Μέρος της μεγάλης βιβλιοθήκης μας έχει αποθηκευτεί στο www.astrologers.gr
Μέρος του υπολογιστικού αστρολογικού μας προγράμματος έχει μεταφερθεί στο www.horoscope.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα