Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Οι λύκοι χαίρονται στην Αναμπουμπούλα· πλουτίζουν οι Salemou της επίσκεψης και του διαδικτύου!

Καλημέρα, μεσα στην λαίλαπα των ημερών, οι «λύκοι» το απολαμβάνουν. Και να σας εξηγήσω πιο καλά. Την περασμένη εβδομάδα σε κοντινό προάστιο των Αθηνών, αλλά και στην χτεσινή μέρα, στο Σύνταγμα, είδα το παρακάτω φειγ βολάν.
Την περασμένη εβδομάδα ηταν σε παρμπρίζ αυτοκίνητων, και χτες μου το πρόσφεραν στο χερι, επίσης στην επιφάνεια της πλατειάς δεν είδα κανένα πεταμένο. Το κείμενο του τα λεει όλα! Τα κάνει όλα και τα λύνει όλα!
Με γεμίζει απορία το σκεφτικό που εχει ο συντάκτης, άραγε που απευθύνεται; Κάπως ετσι διαφημιζόντουσαν και «άλλοι παλιότεροι συνάδελφοι τους» σε παλιότερες εποχές στις αγγελίες των εφημερίδων. Όλοι λέγανε, «είμαι καλύτερος, δεν έχω αποτυχίες, πανίσχυρα φυλακτά …. Κλπ» από όλα εχει ο Μπαξές ανάλογα το τι θα πληρώσεις για λίγες στιγμές ξέγνοιαστης ευτυχίας· και εύκολου πλουτισμού του αφρικανού πνευματιστή – μάγου ….. κλπ· που η πατρίδα του, ενδεχόμενα να μην ξέρει ότι είναι «μάγος και πνευματιστής». Φυσικά, αυτοδοξάζεται λέγοντας ότι: «οι άλλοι είναι χειρότεροι από μένα· εγώ είμαι πολύ καλύτερος τους». Βέβαια, μια φωτογραφία του πουθενά; ενδεχόμενα να είναι πολλοί οι Salemou, άλλον Salemou να βλέπω εγώ που είμαι άντρας, άλλον η γυναίκα πελάτισσα και άλλον αυτός που εχει ερωτικά θέματα ή θέλει συμβουλές για τα επαγγελματικά του ή και τις δικαστικές του διαμάχες!!!!! Βέβαια, η απάντηση είναι απλή, «κύρια μου, κύριε μου, με συγχέετε με όλους τους άλλους αφρικανούς που έχουν και αυτοί ίδιο χρώμα με μένα, εγώ δεν έχω καμμια σχέση με αυτούς»!

Βέβαια να μην πάμε και μακριά, από το www.myhoroscope.gr βλέπουμε στην πρώτη του σελίδα, τις εξής ανακοινώσεις για τις επερχόμενες ετήσιες προβλέψεις του 2011,οι οποίεςείναι:


Από την τοποθέτηση του myhoroscope «διαβάζουμε» και αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν και Salemou στο ελληνικό διαδίκτυο. Την λέξη «Αστρολογία ζώδια πλανήτες κλπ» να πατήσει κάποιος στο www.Google.com θα του βγουν εκατοντάδες ιστολογία blogs κλπ που όλα είναι ανώνυμα ή έχουν ανώνυμους συντάκτες, άγνωστους ακόμα και στους ίδιους τους δημιουργούς τους. Το τελευταίο τα λεει όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα