Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Πως ψαρώνουμε ένα ψαράκα αστρολόγο!



Γεια σας, με μεγάλη μου χαρά βλέπω ότι αρκετοί νέοι αστρολόγοι, και όχι μονό, έχουν πάρει copy paste τα μαθήματα της Astrologia Nova. Και παραδίδουν μαθήματα, καθώς είναι έτοιμοι «δάσκαλοι» πιθανόν και με γενετικό χάρισμα.

Μπράβο τους καθώς μπορούν να είναι δάσκαλοι μιας σχολής. Ελπίζω να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε αυτό το βαρύ φορτίο. Τις δικές μου πρώτες αστρολογικές γνώσεις τις απέκτησα στην σχολή της Γιώτας Καλόγερα, και εμπλουτίστηκαν, με όλη την σημασία της λέξεως από την Astrologia Nova. Μην σας φαίνεται παράξενο, πριν από είκοσι πέντε χρόνια υπήρχαν ονομαστές σχολές στην Ελλάδα.

Σήμερα, εμείς, όσοι ήμασταν στην τότε Astrologia Nova, εγώ σαν μαθητής τότε, έχουμε κάνει ένα σύλλογο, ονομάζεται, ΠΑΜΕ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ, όπου σύντομα, την ώρα και την στιγμή που πρέπει θα προχώρηση πολύ πιο πέρα από ένα σύλλογο και μια Εγκυκλοπαίδεια. Από πλευράς μου το θεωρώ σίγουρο ότι, τότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχουν κάποιοι, θα πουν ότι τους αντιγράφουμε. Μέχρι τότε θα σας παρακαλέσω να είστε με μικρό καλάθι σε αυτόκλητους δάσκαλους. Στην αστρολογική επιστήμη, που είναι και επιστήμη της πρόβλεψης θα πρέπει, αυτοί, οι δάσκαλοι να είναι και άτομα που να έχουν γράψει και κάποιες επιτυχίες (τι θράσος από την μεριά μου, κάποιος πρέπει να με περιμαζέψει) στις, όποιες τους, αστρολογικές προβλέψεις για να θεωρούνται αξιόπιστοι. Εδώ να τονίσω ότι όταν «δουλεύει το εργοστάσιο των προβλέψεων», αυτό δεν βγάζει μια πρόβλεψη. Είναι ικανό να βγάλει πολλές. Και μετά μην λιβανίζουμε πενήντα χρόνια μια και μοναδική. Βρε παιδιά θα σπάσουμε τα δόντια μας με ξερό κουλούρι. Η μια ή η δυο προβλέψεις είναι απλά, απλή σύμπτωση, όταν μεσολαβεί το «κλείσιμο του εργοστάσιου». Φυσικά, δίνουν, και· λαβή στους πολέμιους της αστρολογίας και μόνο. Ταυτόχρονα, οι λογικοί θα σκεφτούν, μοιραία και λογικά, θα δουν, θα συγκρίνουν, θα αποφασίσουν και τελεσίδικα θα επιλέξουν. Στην πορεία τους αυτή θα έχουν περάσει, ενδεχόμενα, από άτομα που αυτοπαρουσιάζονται σαν «δάσκαλοι», μερικοί θα δώσουν και «πτυχία». Να τα κορνιζάρουν.

Ενδεχόμενα να υποπτεύεστε από πλευράς μου κάποια εμπάθεια. Θεωρώ ότι εδώ πρέπει να σας εξηγήσω κάποια πράγματα. Πάνω από 25 χρόνια έχει σταματήσει η Astrologia Nova, με πολύ ύπουλο και υπόγειο χτύπημα, σεισμικό. Να μην πω παραπάνω, να πω μόνο 25 χρόνια, ότι έχω συνολική παρουσία, από μαθητής στον κόσμο της αστρολογίας. Δε θέλω αλλά δέκα χρόνια, να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου· θέλω! Απομένουν δεκαπέντε χρόνια, στα οποία σε αυτά θα μπορούσα να είμαι ανατάμ μπαμπατάμ «πολύ σπουδαίος αστρολόγος».

Αντίθετα, έχω κρατήσει ένα χαμηλό προφίλ. Μήπως είμαι και πολύ μ@λ@κ@ς καθώς νέοι αστρολόγοι που δεν έχουν κλείσει, να πω επταετία, κρίνουν άλλους, ακόμα πιο νεώτερους από αυτούς, σπουδαστές ή νέους αστρολόγους, εγώ παντός αυτούς, τους κριθέντες από τον κριτή τους, δεν τους έχω κρίνει. Πως θα μπορούσα να τους κρίνω καθώς τους έχω δει και σε θέματα συλλογικότητας και τα έχουν πάει περίφημα, Και η καλή μέρα φαίνεται από την αρχή.

Αντίθετα το μεμπτό που τους κατακεραύνωσε ο κριτής τους, είναι, με δικά μου λόγια, «με πιο δικαίωμα εσείς δεν με κάνετε παρέα»! Επειδή μια ομάδα ατόμων δεν θέλει εμένα στην παρέα της· τους απαξιώνω;

Να το πω πολύ πιο απλά, όλοι οι άνθρωποι ξυπνάνε κάποια στιγμή το πρωί, και πάνε στο περίπτερο να πάρουν κάτι, και αν είστε πολιτισμένος, θα πείτε μια καλημέρα. Μπορεί ο προηγούμενος πελάτης του περίπτερου να σας πει ότι τον αντιγράψατε στην … καλημέρα; Επειδή δεν απολαμβάνετε τον καφέ στο ίδιο καφενείο. Και κάνω, ότι μπορούν να κάνουν αυτοί για να τους πω μετά ότι «εγώ άνοιξα τον δρόμο και εσείς που λέτε καλημέρα, μετά από μένα με αντιγράψατε». Μαλών κάποιος πρέπει να μου μιλήσει για το Rexona, στην πιο ευγενική του μορφή. Αν, φυσικά, είναι πολιτισμένος!

Θα ήθελα την απάντηση σας, εγώ δεν θα σας προσάψω ότι με αντιγράψατε! Θα το πω πολύ ΑΠΛΑ, Κάπου, κάποιοι έχουν ξεφύγει, εμείς παντός δεν έχουμε ξεφύγει. Ζητάω από τους θιασώτες της Αστρολογικής Επιστήμης, να είναι προσεκτικοί γιατί, ενδεχόμενα, οι νέοι «δάσκαλοι» της νέας εποχής και αντίληψης, μπορεί να είναι κακέκτυπα, χαλασμένα φωτοτυπικά μηχανήματα. Προσέχετε.

Γιαννης Μπαρδόπουλος.

Υ.Γ. 1. Αντίθετα, έχω κάνει από πλευράς μου κριτική, σε άλλους παλιότερα, Αλλά, δυστυχώς έπρεπε, ευτυχώς το αναγνωρίσανε, καθώς πολύ ευγενικά ευχαρίστησαν στο επόμενο τους τεύχος, ήταν στο Jupiter.

Υ.Γ. 2. είμαι επί είκοσι-πενταετία στον κόσμο της αστρολογίας, και δεν είμαι «σπουδαίος δάσκαλος». Αντίθετα όπως είπα παραπάνω, μ@λ@κ@ς.

Υ.Γ. 3. Πιθανόν να ρωτήσετε, γιατί τα λέω και τι έπαθα; Θα σας απαντήσω απλά με τέτοιο παγετώνα έξω και ξεσκούφωτος, τι περιμένατε, έπαθα ψύξη εγκέφαλου!

Υ. Γ. 4. Όπως είπα έπαθα ψύξη, μην απόκτηση κάποιος μύγα στα καλά καθούμενα, έχω το ακαταλόγιστο καθώς είμαι και περιορισμένης ευθύνης άτομο.

Υ.Γ. 5. έχω και το ακαταλόγιστο καθώς με την είσοδο του Ποσειδώνα στους Ιχθείς Ποσειδωνιάζομαι και ψαρίζομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα