Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Νεα απο το www.astropro.gr

Γεια σας, έχω «φορτώσει» τις προβλέψεις στο κόκορα, το έχετε πει όλοι σας· το πάω στοίχημα. Επίσης, μερικοί είναι σίγουρο ότι χαίρονται.


Με την επόμενη Φάση της Νέας Σελήνης θα Μπει μια κατηγόρια στο www.astropro.gr που θα με «βάλει φυλακή». 
Αυτό, για να χαρούν, τώρα, οι αστρολογικές φωτοτυπικές μηχανές.

Έχω να πω ένα πράγμα, εδώ και ένα μήνα, έχω δημοσιευμένες επαληθεύσεις σε αυτό που δεν τολμάει να φανταστεί κανείς!  

Είναι έξω από τα γνωστά αστρολογικό όρια! Και πιάνει αγκαλιά την επιστήμη.

Υ.Γ. κάποιοι θα πουν ότι τρελάθηκα, :)   
Θα Συμφωνήσω μαζί τους, Να συνεχίσουν να «σφυρίζουν αδιάφορα» και να προμηθευτούν υπογλώσσια, θα τα έχουν μεγάλη ανάγκη. 
Επίσης να τους πω ότι το απολαμβάνω που εγώ είμαι ο εφιάλτης τους! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα