Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Τίτλοι τέλους!

Τίτλοι τέλους!,

Η Astrosfiga δεν θα ξανασχοληθεί ποτέ ξανά με την Αστρολογία. Άλλωστε ποτέ δεν την πίστευε κατά βάθος. Το πως ξεκίνησα είναι μια ολόκληρη ιστορία με ανόητη πλοκή και συνέχεια. Πιστεύω πως μόνο ο θεός γνωρίζει το μέλλον και τα άστρα δεν καθορίζουν τίποτα. Και μπορεί αυτό το σαιτ να είχε χιουμοριστικό περιεχόμενο, ανάλαφρο και χαλαρό. Αυτό θα κάνω εγώ καλό θα ήταν και εσείς να ξυπνήσετε και να βασίζεστε μόνο στις δυνάμεις σας και στην πίστη σας. Τώρα οι άλλοι πολλά θα πούνε και λάθος θα υποθέσουνε. Αυτοί που με ξέρουνε καλά θα καταλάβουν πως πάντα ντρεπόμουνα για την Αστρολογία. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έγραφα επώνυμα. Τελικά ένας θάνατος ανέτρεψε τα πάντα!!! Η Αστρολογία δεν ταιριάζει με την ορθόδοξη χριστιανική ανατροφή μου αλλά ούτε και την πίστη μου. Ζητώ συγνώμη από όλους. Επίσης από τον φίλο μου G, σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες, δεν είχα σκοπό να σε κρεμάσω. Να είσαστε όλοι καλά! Αντίο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ama re kopelia den to kateheis to athlima min mas petas orthodoxi pisti kai anatrofi. I astrologia 8elei skepsi- antilipsi kai talento

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα