Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Όταν Γράφαμε τα ετήσια σχόλια του 2010 που μένουν ...

Σχεδόν δυο χρόνια έχουν περάσει από το ετήσιο σχόλιο του 2010 στο περιοδικό ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ, και ένας από το ετήσιο του 2011, στο astrology.gr όπου μιλάγαμε και για το Black Roll στις 3 Οκτωβρίου 2011.
Ενώ σήμερα κάποιοι αστρολόγοι με αντιγράφουν χωρίς ντροπή. 
___
To Reuters βάζει ονοματεπώνυμα στη διαπλοκή

Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Ψυχάρης, Αλαφούζος, Βενιζέλος, Παπακωνσταντίνου, Κεδίκογλου είναι ορισμένοι από όσους κλήθηκαν από το πρακτορείο ειδήσεων να απαντήσουν σε ερωτήσεις για το «τρίγωνο της εξουσίας».

Το ρεπορτάζ του Reuters ξεκινά με το χαράτσι της ΔΕΗ, αναφέροντας ότι μεγάλες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και ισχυρά ΜΜΕ, είτε δεν πλήρωσαν ή πλήρωσαν πολύ λιγότερο. Μάλιστα, υπάρχει και δήλωση του συνδικαλιστή Νίκου Φωτόπουλου: «Ηταν ένα δώρο για τα πραγματικά αφεντικά, για τους πραγματικούς ιδιοκτήτες της χώρας». Κάτι που κατά το Reuters αναδεικνύει τις διασυνδέσεις πολιτικών με επιχειρήσεις και ισχυρούς ιδιοκτήτες ΜΜΕ.

«Δεν ξέρουν τίποτα»…

Οι δημοσιογράφοι του Reuters Στέφεν Γκρέι και Ντίνα Κυριακίδου απευθύνθηκαν σε ιδιοκτήτες ΜΜΕ, ορισμένοι εκ των οποίων αρνήθηκαν ότι ασκούν τέτοιες πρακτικές, ενώ άλλοι δεν απάντησαν στις ερωτήσεις. Το πρακτορείο κάνει αναφορά σε παλιές δηλώσεις του Α. Τσίπρα ότι «στην Ελλάδα η πραγματική δύναμη είναι οι ιδιοκτήτες των τραπεζών, τα μέλη του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος και τα διεφθαρμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αυτό είναι το τρίγωνο της αμαρτίας».

Αλλά και του Πάνου Καμμένου: «Τα μέσα ενημέρωσης ελέγχουν την κατάσταση και το κράτος ελέγχει τα μέσα ενημέρωσης. Είναι μια εικόνα ενός αμοιβαίου εκβιασμού…».

Σε ερώτηση του Reuters ο Ε. Βενιζέλος ρίχνει την ευθύνη στα αρχεία της ΔΕΗ, ενώ ο Σίμος Κεδίκογλου απαντά ότι τυχόν λάθη που εντοπίζονται θα διορθώνονται. Το πρακτορείο αναφέρει ότι η κατάσταση στη χώρα μας είναι χειρότερη από την Ιταλία και τη Μ. Βρετανία όπου κυριαρχούν ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι και ο Ρούπερτ Μέρντοχ αντίστοιχα. Κάνει επίσης λόγο για άναρχη ανάπτυξη των ηλεκτρονικών ΜΜΕ στην Ελλάδα, σημειώνοντας ότι λειτουργούν χωρίς άδειες, ουσιαστικά με την κάλυψη των κυβερνήσεων.

Το Reuters απευθύνθηκε και στον Θεόδωρο Ρουσόπουλο, που σε σχετική ερώτηση απάντησε: «Οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα ουσιαστικά περιμένουν να πάρουν χρήματα από το κράτος». Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε μάλιστα ότι αυτό αποδεικνύει ότι δεν πρόκειται για καπιταλιστική χώρα αλλά για… σοσιαλιστική.

Μιλώντας στο πρακτορείο, ο Γιάννης Αλαφούζος παραδέχεται ότι «ορισμένα ΜΜΕ αποτελούν ουσιαστικά γραφεία Τύπου συγκεκριμένων επιχειρήσεων». Ομως το Reuters επισημαίνει ότι «o Αλαφούζος, του οποίου ο πλούτος προέρχεται από τη ναυτιλία, δήλωσε ότι η οικογένειά του είναι προσεκτική ώστε να μην εξαρτάται από συναλλαγές με την κυβέρνηση. Ωστόσο, οι επικριτές του λένε ότι ο ΣΚΑΪ ήταν μεταξύ των εταιρειών που βρέθηκαν να μην πληρώνουν το χαράτσι -ο ΣΚΑΪ επικαλείται τη γραφειοκρατία- και ότι τα κέρδη από τα ΜΜΕ που κατέχει οφείλονται στην κρατική διαφήμιση».

Η οικογένεια Μπόμπολα

Για το MEGA το πρακτορείο αναφέρει ότι οι ιδιοκτήτες του είναι ηγέτες ή έχουν ισχυρές διασυνδέσεις με άλλους τομείς της οικονομίας. Κάνει αναφορές στα μέλη της οικογένειας του Γιώργου Μπόμπολα (Φώτης, διευθυντής της Τηλέτυπος), ενώ για τον άλλο γιο, τον Λεωνίδα, σημειώνει ότι είναι «διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, μια γιγαντιαίας κατασκευαστικής εταιρείας που ιδρύθηκε από τον πατέρα του και έχει συνάψει συμβάσεις πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ με το κράτος». Γίνονται επισημάνσεις για τα άλλα ΜΜΕ της οικογένειας (εφημερίδες, περιοδικά κ.ά.) αλλά και για τα γραφεία της εταιρείας που βρίσκονται δίπλα στην Αττική Οδό».

Το Reuters κάνει αναφορά στη σύγκρουση με την οικογένεια Μπόμπολα μέσω «Εθνους». Η εφημερίδα αρχικά κατηγόρησε το πρακτορείο ότι «συνεχίζει να στοχοποιεί τη χώρα μας, την ελληνική οικονομία και την επιχειρηματικότητα», χαρακτηρίζοντάς το «πέμπτη φάλαγγα» της τρόικας.

Μετά από συνεχή αιτήματα του πρακτορείου, ο Μπόμπολας έστειλε επιστολή η οποία ανέφερε: «Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που ανήκουν σε εταιρείες στις οποίες συμμετέχω για την προώθηση των συμφερόντων της μητρικής εταιρείας ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε. … Η εφημερίδα “Εθνος” ποτέ δεν χρησιμοποίησε την επιρροή της ούτε ζήτησε χάρη από τους κυβερνώντες προς όφελος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ».

Σε γραπτή δήλωσή της, η κατασκευαστική εταιρεία σημείωσε ότι «θυγατρικές εταιρείες της συμμετέχουν και σε ιδιωτικές και σε δημόσιες συμβάσεις και σε ό,τι αφορά τις τελευταίες συμμετέχει αποκλειστικά μέσω διεθνών ανοικτών διαγωνισμών, σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία».

Αναφορές γίνονται και στους συνιδιοκτήτες του MEGA, την οικογένεια Βαρδή Βαρδινογιάννη, που είναι κυρίαρχη στον τομέα του πετρελαίου και της ναυτιλίας, και τον Σταύρο Ψυχάρη που ελέγχει τον ΔΟΛ. «Ο Γιώργος Βαρδινογιάννης βρίσκεται στη διοίκηση του MEGA, ενώ η οικογένεια κατέχει επίσης έναν μικρότερο σταθμό που ονομάζεται Star Channel. Η οικογένεια είναι επίσης ο κύριος μέτοχος της Motor Oil Hellas».

Mε e-mail, εκπρόσωπος της οικογένειας δήλωσε: «Οι περισσότερες από τις εταιρείες μας έχουν έδρα στο εξωτερικό… Καμία δεν βασίζεται σε κυβερνητικά συμβόλαια».

Η «σιωπή» Ψυχάρη

Ο Ψυχάρης, του οποίου η εταιρεία ΔΟΛ εκδίδει εφημερίδες και έχει κρατικές συμβάσεις για την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και τα ταξίδια, είναι πρόεδρος του MEGA Channel.

Το 2006 μήνυσε δύο δημοσιογράφους που ισχυρίστηκαν σε ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα ότι είχε ασκήσει πιέσεις για την πώληση των Eurofighters στην Ελλάδα. Τρία χρόνια αργότερα, η μήνυση του εκδότη απορρίφθηκε. Ο Ψυχάρης δεν απάντησε σε ερωτήσεις του Reuters σχετικά με την υπόθεση.

Στα τέλη Νοεμβρίου, μία από τις εφημερίδες του κατηγόρησε τον Απόστολο Κακλαμάνη όταν αυτός είπε ότι έχουν περάσει οι εποχές που οι ολιγάρχες διόριζαν τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ. «Το Βήμα» είχε άρθρο που αναφερόταν στα συγκεκριμένα σχόλια και υποσχόταν να κάνει δήθεν ενοχλητικές αποκαλύψεις για τον Κακλαμάνη.

Ο Δημήτρης Τρίμης, πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, μιλώντας στο Reuters, χαρακτήρισε σοβαρή ήττα τη μη δημοσιοποίηση ονομάτων δημοσιογράφων που εργάζονταν σε γραφεία Τύπου και άλλους κρατικούς οργανισμούς και πρόσθεσε: «Υπάρχει ένα τρίγωνο από πολιτικές δυνάμεις, οικονομικές δυνάμεις και τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και κανείς δεν μπορεί να πει ποιος έχει το πάνω χέρι».

Στη συνέχεια, το ρεπορτάζ του Reuters αναφέρεται στη γνωστή δήλωση Καραμανλή στον «Μπαϊρακτάρη» περί νταβατζήδων και σημειώνει ότι δεν έγινε ποτέ καμία σημαντική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της διαπλοκής.

«Πρώην υπουργός που μίλησε στο Reuters ανέφερε ότι ιδιοκτήτης ΜΜΕ τού είχε ζητήσει να σταματήσει δικαστική έρευνα που τον αφορούσε, ενώ σε άλλη περίπτωση εκδότης εφημερίδας, που χρωστούσε 1.000.000 ευρώ σε κρατική εταιρεία, επικοινώνησε μαζί του για να του διαγράψει το χρέος.

Οπως είπε ο υπουργός, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, αφού αρνήθηκε να διαγράψει το χρέος, έβλεπε συνέχεια το όνομά του σε αρνητικά ρεπορτάζ για τον ίδιο στην εφημερίδα του εκδότη».

Το Reuters σημειώνει ότι ακόμη και χωρίς τη νομοθεσία το τοπίο στα ΜΜΕ, λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλάζει, καθώς οι οικονομικές πιέσεις εντείνονται, η διαφήμιση έχει συρρικνωθεί και εταιρείες ΜΜΕ έχουν δηλώσει χρέη ύψους άνω των δύο δισ. ευρώ.


18/12/2012 απο εδω 
__
ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ
12/18/2012 - 12:33
Οι δύο πρώτοι ήταν επιχειρηματίες που έγιναν ιδιοκτήτες ΜΜΕ και ο τελευταίος ξεκίνησε από δημοσιογράφος και εκδότης για να σχοληθεί και με επιχειρήσεις.
Να σημειώσουμε ότι στην ανταπόκριση "αγιοποιείται" ο Γ.Αλαφούζος, εφοπλιστής ο οποίος εν συνεχεία έγινε ιδιοκτήτης ΜΜΕ (όμιλος ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ), ο οποίος μάλιστα έχει καταφέρει στο Χρηματιστήριο να διαπραγματεύεται η εκδοτική εταιρεία μαζί με τον στόλο του ως μία ενιαία εταιρεία.
Κύκλοι των θιγόμενων επιχειρηματιών κατονομάζουν τον δημοσιογράφο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ Τάσο Τέλλογλου, άτομο με άριστες προσβάσεις στο γερμανικό κρατικό σύστημα ως υπεύθυνο του δημοσιεύματος, μαζί με τον δημοσιογράφο , πρώην πολεμικό ανταποκριτή στο Αφγανιστάν, Στέφαν Γκρέϊ και έναν συνεργάτη του πρακτορείου, δημοσιογράφο πρώην εργαζόμενο στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ως "αυτουργούς" της επίθεσης. Μάλιστα αφήνουν υπονοούμενα για σχέσεις με ξένες "υπηρεσίες" του Σ.Γκρέϊ.
Μια επίθεση που οι γνωρίζοντες υποστηρίζουν ότι έχει να κάνει κυρίως με την επικείμενη "αλλαγή χεριών" στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα. Ένα τραπεζικό σύστημα το οποίο είναι αταβιστικά συνδεδεμένο με τα τρία πρόσωπα-"στόχους" με διάφορους τρόπους.
Οι σφοδρές επιθέσεις του Σ.Ψυχάρη στην κυβέρνηση μόλις έγιναν γνωστοί οι όροι της ανακεφαλαιοποίησης και μόλις έγινε γνωστό ότι η τρόϊκα αναλαμβάνει τον έλεγχο των ελληνικών τραπεζών, μόνο τυχαία δεν ήταν φαίνεται ότι δεν ήταν και αυτήνη επίθεση πυροδότησε την απάντηση της τρόϊκα μέσω του Reuters.
Το ίδιο ισχύει και για όλα τα μεγάλα ελληνικά ΜΜΕ που έχουν δανειοδοτηθεί με εξαιρετικούς όρους από τους τραπεζίτες
Κατ'αυτό τον τρόπο, τα "μεγάλα" ελληνικά ΜΜΕ παθαίνουν αλλεργία μόνο στην ιδέα ότι θα αλλάξουν χέρια οι ελληνικές τράπεζες και θα περάσουν στην ιστορία οι τραπεζίτες που στηρίζουν εκδοτικές επιτυχίες ή αποτυχίες εδώ και δεκαετίες λειτουργώντας παραμορφωτικά στον χάρτη των ελληνικών ΜΜΕ.
Από την άλλη η τρόϊκα (βασικά η Γερμανία) ξέρει ότι για να ελέγξει τον τόπο, πρέπει να ελέγξει πρώτα τα ΜΜΕ που φτιάχνουν το κλίμα.
Έτσι σταδιακά από την μέθοδο της ένταξης στο pay-roll της δεκάδων δημοσιογράφων από αυτούς που βλέπουμε κάθε βράδυ στα διάφορα κανάλια να λένε μονότονα ότι "Δεν είναι ευχαριστημένη η τρόϊκα από τις μεταρρυθμίσεις, πρέπει να επιταχύνει η κυβέρνηση", θέλει να περάσει στον απ'ευθείας έλεγχο των μεγάλων ΜΜΕ για να μπορέσει να ελέγξει αρχικά τις τράπεζες και εν συνεχεία την χώρα.
Πρακτικά όλος ο ντόρος γίνεται για τους "νέους αφεντάδες". Αν θα μείνει η παλαιά τάξη ή θα έρθουν οι "ξένοι αφεντάδες"
Ας δούμε ολοκληρωμένα τι μεταδόθηκε χθες από το Reuters (το defencenet.gr ήταν από τα ελάχιστα ΜΜΕ που μετέδωσαν το τηλεγράφημα του Reuters και μάλιστα ίσως το μοναδικό, που κατέδειξε ότι η ανταπόκριση είχε "έντονο το άρωμα" της τρόϊκα).
Μεταξύ άλλων το εκτενές άρθρο έχει δηλώσεις του Γιάννη Αλαφούζου του ΣΚΑΪ που σημειώνει ότι κάποια μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα « είναι στην ουσία γραφεία τύπου επιχειρηματικών ομίλων». Προσθέτει πως «έχει αναπτυχθεί μια εντελώς άρρωστη κατάσταση. Σκοπός των μέσων ενημέρωσης έχει γίνει σε σημαντικό βαθμό η εξυπηρέτηση ειδικών αποστολών για τους ιδιοκτήτες τους».
Ειδική αναφορά γίνεται στην περίπτωση του Μega και στις οικογένειες των Γ.Μπόμπολα και Β.Βαρδινογιάννη που εμπλέκονται ιδιοκτησιακά στο κανάλι, ενώ φιλοξενούνται ακόμη και δηλώσεις του πρώην κυβερνητικού εκπροσώπου Θοδωρή Ρουσόπουλου.
Ο Γιώργος Μπόμπολας απαντώντας με επιστολή του σε ερωτηματολόγιο που του απέστειλε το Reuters (όπως και στα περισσότερα μέσα ενημέρωσης) δήλωσε: «Δεν έχω εκμεταλλευτεί ποτέ μέσα ενημέρωσης τα οποία είναι ιδιοκτησία εταιρειών στις οποίες συμμετέχω για την προώθηση συμφερόντων της εταιρείας Ellaktor S.A.... Η εφημερίδα Έθνος δεν έχει κάνει ποτέ χρήση της επιρροής της ούτε έχει ζητήσει ποτέ χάρες από τις εκάστοτε κυβερνήσεις προς όφελος της Ellaktor S.A.»
Ο Γ.Μπόμπολας επικαλείται μάλιστα πρώην πρωθυπουργούς που μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι δεν έχει ποτέ ζητήσει καμία χώρα λέγοντας σε επιστολή του:
«Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι η σκληρή κριτική του Εθνους στις κυβερνητικές πράξεις και στην πολιτική ευρύτερα, αποτελούν εμπόδιο και όχι βοήθεια για τα επιχειρηματικά συμφέροντα της Ellaktor S.A.»
Στο πλαίσιο της αναφοράς του Reuter στο κανάλι MEGA, το άρθρο αναφέρεται και στην οικογένεια Βαρδινογιάννη που εμπλέκεται μετοχικά στο κανάλι. Εκπρόσωπος τύπου της οικογενείας με email δηλώνει στο Reuters: «Οι περισσότερες επιχειρήσεις μας εδρεύουν στο εξωτερικό, ή έχουν διεθνή έκθεση. Η παραγωγή και οι πωλήσεις του διυλιστηρίου Motor Oil Hellas, της μεγαλύτερης επένδυσής μας στην Ελλάδα, απορροφώνται κατά 70% από εξαγωγές. Καμία από τις επιχειρήσεις μας δεν εξαρτάται από το δημόσιο ή την κυβέρνηση».
O Σταύρος Ψυχάρης από την πλευρά του αρνήθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις του Reuters("παλιός στο κουρμπέτι" έκανε την πιο σωστή κίνηση επικοινωνιακά) για τις μετοχές του στα μέσα ενημέρωσης ή γενικότερα για τα επιχειρηματικά του συμφέροντα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα του πρακτορείου.
Το άρθρο σημειώνει πως ο Σταύρος Ψυχάρης είναι ο πρόεδρος του ΜEGA, ενώ ο ΔΟΛ έχει κερδίσει δημόσιους διαγωνισμούς στους τομείς της εκπαίδευσης, του πολιτισμού, των εκτυπώσεων και του ταξιδιωτικού τομέα.
Το άρθρο αναφέρει επίσης ότι το 2006 έκανε μήνυση σε δυο ρεπόρτερ που κατηγορήθηκαν πως δήλωσαν σε ραδιοφωνικό πρόγραμμα ότι έκανε λόμπι για την πώληση των Εurofighters στην Ελλάδα χρησιμοποιώντας τις εφημερίδες του. Αναφέρεται πως το δικαστήριο κατέρριψε τον ισχυρισμούς ενός εκ των δημοσιογράφων, αλλά παραδέχθηκε ότι οι εφημερίδες τάχθηκαν υπέρ της συμφωνίας για τα Eurofighter.
Ανεξάρτητα από το αν ήταν σωστή ή όχι η προμήθεια των Eurofighter (κατά  την εκτίμησή μας δεν ήταν η σωστή επιλογή), φαίνεται ότι αρνούνται σε ένα ΜΜΕ να λάβει θέση και να έχει άποψη σε θέματα που άπτονται της ασφάλειας ενός κράτους...
Το Reuters ζήτησε ακόμη και τη γνώμη του ... Θοδωρή Ρουσόπουλου (!), πρώην κυβερνητικού εκπροσώπου ο οποίος δήλωσε «Οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα περιμένουν να πάρουν χρήματα από το κράτος. Η Ελλάδα είναι επισήμως καπιταλιστική χώρα, αλλά στην πραγματικότητα σοσιαλιστική». Για το δικό του δημοσιογραφικό pay-roll όταν ήταν πανίσχυρος αναπληρωτής πρωθυπουργός, δεν είπε τίποτα...
Το Reuters αναφέρεται ονομαστικά και σε Ελληνες δημοσιογράφους αλλά και στην ΕΣΗΕΑ:
«Στο χώρο των μίντια, οι εν δυνάμει συγκρούσεις συμφερόντων μπορούν να ανακύψουν ακόμη και σε χαμηλά επίπεδα. Καταχωνιασμένη στα κεντρικά γραφεία του αθηναϊκού σωματείου δημοσιογράφων, η ΕΣΗΕΑ, βρίσκεται μία λίστα των μελών της τα οποία εργάζονται για την κυβέρνηση, λόγου χάρη σε γραφεία Τύπου. Δεκάδες εξ αυτών εργάζονται ταυτόχρονα ως δημοσιογράφοι σε εφημερίδες.
 Ο κανονισμός του σωματείου απαγορεύει στα μέλη του να εργάζονται για λογαριασμό οργάνων και φορέων τους οποίους καλύπτουν ως δημοσιογράφοι. Σε μία προσπάθεια να αποκαλύψει εκείνους που παραβαίνουν τον κανονισμό, το σωματείο έλαβε το 2005 μία λίστα με δημοσιογράφους που εργάζονται για την κυβέρνηση, η οποία όμως δεν δημοσιεύτηκε ποτέ» γράφει το πρακτορείο και κάνει ονομαστική αναφορά σε δημοσιογράφους.
Στο δημοσίευμα του Reuters, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον πρώην πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Καραμανλή, ο οποίος τον Οκτώβρη του 2004, κατά τη διάρκεια γεύματος στην ταβέρνα Μπαϊρακτάρης, κήρυξε ανοικτά τον πόλεμο το δίκτυο οικονομικών συμφερόντων που λυμαίνονται την πολιτική ζωή, χρησιμοποιώντας τη λέξη «νταβατζήδες», χωρίς ωστόσο να προσδιορίζει σε ποιους αναφερόταν.
Iδιαίτερη αναφορά γίνεται και στην πρώην ΥΠΕΚΑ Τίνα Μπιρμπίλη – η οποία "ηρωποιείται"!
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι μετά την ορκωμοσία της το 2009 οι εφημερίδες του ομίλου Μπόμπολα έσπευσαν να την ονομάσουν «Πράσινη Τίνα» και να ασκήσουν έντονη κριτική στις επιδόσεις της. Υπήρξε, όπως αναφέρεται, σειρά δημοσιευμάτων σχετικά με «το μπλοκάρισμα διαφόρων ειδών ανάπτυξης». Το άρθρο σημειώνει χαρακτηριστικά «αυτά τα δημοσιεύματα δεν ανέφεραν ότι οι ιδιοκτήτες των εφημερίδων είχαν οικογενειακά συμφέροντα στον κατασκευαστικό κλάδο, ή στα μεταλλωρυχεία».
Το άρθρο του Reuters, αναφέρει ότι αμέσως μετά την απομάκρυνση της Τίνας Μπιρμπίλη από το Υπουργείο το 2011, δόθηκε άδεια για να λειτουργήσει συγκεκριμένο ορυχείο στη Χαλκιδική. «Αμέσως μετά , η κατασκευαστική εταιρεία Ellaktor, σύμφωνα με τους ετήσιους ισολογισμούς, σημείωσε κέρδος 261 εκατομμυρίων ευρώ από την μερική πώληση του μεριδίου του σε Καναδική εταιρεία που είχε αγοράσει εν τω μεταξύ το 95% του ορυχείου» γράφει το Reuters.
Το Reuters επικαλείται συνεργάτη του Γιώργου Παπανδρέου ο οποίος αναφέρει στο πρακτορείο πως η απομάκρυνση της Τίνας Μπιρμπίλη δεν σχετίζεται με αυτή την ιστορία. Τέλος, στην επιστολή του στο Reuters σχετικά με την υπόθεση του ορυχείου, ο κ. Μπόμπολας αναφέρει ότι η μοναδική σχέση που έχει η οικογένειά του με το ορυχείο, είναι η έμμεση κατοχή μεριδίου μικρότερου του 1% από τον γιό του.
Σε λίγο θα δούμε να αναγορεύεται και πολέμια της διαπλοκής, η απίθανή Τίνα...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr από εδώ
 

1 σχόλιο:

polyxeni poly είπε...

οτι και νά κάνουν πάντα θα εισαι ένα βήμα μπροστα

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

... στο ζωδιακό κύκλο

η Γη κ' η Σεληνη τωρα