Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Από πρωτάθλημα σε ….. πρωτάθλημα και εγώ δεν ξέρω τι

Λοιπόν, σε ένα μικρό διάλειμμα μετά από την Επική νίκη στο πρωτάθλημα του Ποδοσφαιρικού Τύπου, όπου η Σαρωτικά Κυπελλούχος, πια, ποδοσφαιρική ομάδα της Καθημερινής επικράτησε επι της Ομάδας του Αντ1 με 4-1.

_________

Είμαι αναγκασμένος να επανέλθω σε ένα άλλο ιδιαίτερο «πρωτάθλημα». Με αφορμή μια ανάρτηση.

Και να και θυμίσω τις αναρτήσεις μου στο www.astro.com με τον τίτλο Ανακοίνωση-Ενημέρωση που το άνοιξε η Εβίτα για γενικότερη ενημέρωση όλων όσων ασχολούνται με την αστρολογία. Από την πλευρά μου θα ήθελα να επισημάνω τις δικές μου αναρτήσεις σε αυτό το πολύ φιλικό forum. Οι οποίες είναι: (η αρχή του topic). H (102η) ανακοίνωση του Topic, όπου είναι και δικιά μου και σας παρακαλώ να διαβάσετε με προσοχή το τι λέω. Επισεις, να συγκρίνετε την σειρά, τα λεγόμενα, Και ότι έγινε το είχα πει από πριν δημοσίως.

«με γεμίζει όμως ανησυχία, και θα ήθελα να ακουστούν και απόψεις το πως θα πρέπει να δομηθεί το σωματείο ή ότι άλλο γίνει για αυτό που αποφασίσαμε όλοι μας την παρασκευή το βράδυ. Εγώ θα ήθελα, το σωματείο να δομηθεί με τέτοιο τρόπο που να μην μπορεί να γίνει τσιφλίκι κανενός, είτε είναι εντός του σωματείου είτε έκτος. Να μην μπορεί κανένας να «χείριστη» το σωματείο και τα μέλη του. Θα ήθελα να ακουστούν και απόψεις άλλων, θα παρακαλούσα επώνυμες, για να έχουν και οι 7 πρώτοι εκπρόσωποι μας μια, ακόμα, ιδέα το πως θα πρέπει να κινηθούν, και με την βοήθεια της δικηγόρου να φτιαχτεί έτσι το καταστατικό που να διαφυλάσσει από μελόντικες έριδες, και έξωθεν ιδεολογικές επιθέσεις εναντίον της αστρολογίας

και σε αυτήν την ανακοίνωση στις 18/5ου/2009 (120το) post

Και τις απαντήσεις μου από το δικό μου blog. Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας·

Γιάννης Μπαρδόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα