Όσοι Θέλετε συγκεκριμένες προβλέψεις για τον εαυτό σας σε λογικές τιμές και αποστολή στο e-mail σας μπορείτε να έχετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Η προφητεία της Τζούλιας νο1

Κυριακή, 07 Μαρτίου 2010

Η προφητεία της Τζούλιας νο1


Η Τζούλια Αλεξανδράτου είχε δηλώσει σε γνωστό περιοδικό τον Ιανουάριο του 2010 ότι θα κάνει μια νέα ταινία, ώστε όλος ο κόσμος να δει την Τζούλια σε σκηνές που ποτέ δεν φαντάζεται. Το είπε και το έκανε...


«Σε λιγότερο από ένα μήνα θα κυκλοφορή­σω το δικό μου DVD, το οποίο περιλαμβά­νει τα πιο καυτά στιγμιότυπα που απει­κονίζουν εμένα την ίδια εντελώς γυμνή σε άψογες καλλιτεχνικές σκηνές. Είναι το δώρο μου στον κόσμο που άκουσε τόσα πολλά και θέλει να δει την Τζούλια έτσι όπως δεν την έχει δει ποτέ. Πρόκειται για μια δική μου παραγωγή, την οποία θα τη διαθέσω εγώ η ίδια, σε συνεργασία με κο­ρυφαία εταιρία παραγωγών. Όλη η Ελλά­δα θα έχει στα χέρια της την Τζούλια. Θα τα δείξω όλα».

Down Town, Ιανουάριος 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Πλανήτες, Σήμερα και ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

η Γη κ' η Σεληνη τωρα